På flyttefot igjen…..


Klokka tre i dag ble skjermer, PC, tastatur og annet løsøre flyttet fra den “gamle” plassen min til den “nye”… Det er bare noen meter mellom plassene, men det er mye mer åpnet der vi nå skal sitte… Jeg rakk ikke å venne meg til det, før jeg skulle gå hjem for dagen… Vi måtte selvfølgelig ordne alt selv, men det var greit å jeg fikk tilslutt liv i PC og skjermer. Verre var det med telefonen, det gikk ikke å logge seg inn på den samme hva jeg prøvde… Jeg var ikke den eneste som hadde problemer med det, men tilslutt satte jeg foten ned å sa nok er nok!! Telefonproblemet får heller takles i morgen…

Burde egentlig ha gått å lagt meg, for i morgen er det frokostmøte 08:30 på jobben…. Jeg må opp tidlig for å vaske og ordne håret mitt…., noe som ikke er gjort i en fei, å da er det greit at jeg er våken nok til å se meg i speilen mens jeg føner, hihihihi!! Sitter å sløver i godstolen mens jeg ser på Private Benjamin med Goldie Hawn på Canal+ Har sett den drøssevis av ganger før, men syntes den er så fin at jeg godt kan se den en gang til.

GOD NATT!

4 kommentarer
    1. Tove: Telefonen fikk jeg dessverre ikke fixet gitt… Det viste seg nemlig at det hadde ikke vært telefon på den plassen tidligere, og dermed ingen tilgang i kabelen. Etter å ha brysket meg og trampet i gulvet og krevd at IT avdelingen måtte komme med en gang ordnet det seg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg