Nestenblondina igjen……

En autostrada med gråhvitt hår hadde begynt å vise seg i hodebunnen min igjen, og i dag var jeg hos frisøren å gjorde noe med det… Siden jeg har farget håret lysere og lysere de siste årene syntes det heldigvis ikke så innmari godt, men alikevel må det gjøres noe med :o))


Nå ser jeg omtrent sånn ut igjen, bare en tanke lysere… Denne gangen tror jeg faktisk vi fant den perfekte fargen, og jeg kommer ikke til å gå noe lysere i bunnfargen. I tillegg vil det nok komme noen striper i, men ikke før etter sommeren for sola gjør jo sitt oxo.


Tok dette i går kveld for å vise forandringen i hårfarge fra et par år tilbake og til nå. Det er en ganske dramatisk forandring om jeg skal si det selv, noe faren min oxo kommenterte. Han syntes jeg kledde det lyse håret mye bedre enn det mørke. Kan vel egentlig være enig i det, NÅ!!


Dette bildet ble tatt en gang i 2009, og da hadde jeg så smått begynt å farge det ned…, men det er alikevel ganske mørkt!! Jeg liker fortsatt det mørke håret, men jeg kommer aldrig til å farge det så mørk igjen. Det er jo bare å innse at etterhvert som man blir eldre kler man ikke alle de fargene man kunne bruke når man var yngre… Ikke noe er så uhyggelig å se som en gammel dame som krampeaktig farger håret sitt i mange festlige farger for å bevare ungdommen… Noe man ikke gjøre, men ser bare ikke ut….!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg