MÃ¥tte bare rive meg løs fra tankene…..

Siden jeg kom hjem i går har jeg omtrent ikke gjort annet enn å tenke på den nye bilen min…. Gleder meg virkelig til jeg skal dra å hente den, men det er jo så vanvittig lenge til torsdagen. Tenker at dagene kommer til å snegle seg frem, som om de skulle vært laget av sirupp…!!!


Tilslutt måtte jeg bare rive meg løs fra bilfantasiene…. Da kledte jeg på meg husmortryne, bretta opp ermene å satte i gang med husarbeidet… Jeg var så effektiv at jeg så ut som en hvit tornado der jeg føyk rundt, hehehehe!!! Pusetassene hoppet opp i sofaen etter at jeg hadde vært der med støvsugeren, og der satt de å så på meg med store øyne der jeg fløy rundt :o)) Jeg skulle ha tatt denne husmorøkta for lenge siden, men det har alltid vært noe annet jeg måtte ta… Det eneste jeg ikke fikk gjort var å stryke de nye gardinene å hengt de opp, men det får jeg heller ta en dag til uka…!!

Været var ikke så aller verst etter at jeg var ferdig, så jeg tok med meg boka mi, Farlig mønster, og satte meg ut på balkongen for å lese en stund. Luften var ganske kald, men så lenge sola var framme så var det egentlig ganske greit å sitte der ute. Når skyene kom siiiiiigende inn over Oslo var det ikke noe behagelig lenger, og da trakk madammen inn i heimens lune ro hvor masse te-lys er tent :o))

Nå er det snart Miss Marple på NRK 1, og det må jeg få med meg…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg