Fridag…., men ikke noe sofaliv!!!

Den nye bilen var klar til å hentes allerede i går, og derfor fikk jeg litt mindre å ordne på fridagen min :o)) Kunne sove lenge å nyte frokosten ved kjøkkenbordet, i stedet for å løpe rundt med knekkebrødet i ene hånden og tannbørsten i den andre, hehehe..!! Sånn er vanligvis mine morninger, vel nesten i allefall :o))

Ved 11 tiden var jeg allerede oppe på Rycon for å hente vinterdekkene til den gml bilen… Det lå en haug med dekk klare til avhenting, så det tar nok ikke lange tiden før det er helt tomt der nede. Syntes det er synd at de legger ned, men de får ikke noe statsstøtte til å drive driften videre…  Den eneste som var ansatt der var han som satt på kontoret, og som helst ville gjøre andre ting, alle de andre var leid inn på sesongbasis!


Jeg har fortsatt ikke fått tatt noe bilde av den nye bilen min, for da jeg endelig kom hjem i dag å hadde tenkt til å gjøre det sprutregna da… Den ser jo ut akkurat sånn som på bilde, med et unntak…, min har soltak :o)) Etter å ha hentet dekkene mine på Rycon dro jeg ned å leverte dem hos Røhne og Selmer på Ensjø. Selgeren, Vegar, var ikke inne da jeg kom så jeg måtte vente litt. Han hadde tatt med den gamle bilen min for å få den taksert for salg. Jeg hadde glemt Adele CD’n min i spilleren så han tok den med seg tilbake… I går da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var en skade nederst på skjermen, noe jeg tok opp med selgeren. Han hadde ikke sett det, vel sa han iallefall… skeptikeren i meg tenker jo at hvis man intet sier så kanskje det ikke blir oppdaget!!!! Uansett, han tok med seg bilen og lakket skjermen for meg mens jeg ventet, så nå er bilen som helt ny.

I går kveld chatta jeg med Terje, og han har blitt sjukemeldt ut denne uken, og lurte på om jeg ville møte han til lunch i morgen. Jeg tenkte at hvorfor ikke gjøre det i dag, så jeg ringte han for å høre om det passet for han i dag…? Det gjorde det vettu :o)) Slo to fluer i en smekke, og ringte til Anne for å høre om hun hadde lyst til å være med. Det ville hun, og vi ble enig om å dra til Strømmen Storsenter for å spise lunch på Cafe Opus.


Her sitter to blide lunchgjester og kozer seg :o)) Vet ikke hvor mange gjester som var innom mens vi satt der, men det var endel… Vi derimot satt der å skravla og skravla og skravla, og hadde det så kjempekozelig. Alle tre har ikke vondt for å prate så det var definitivt det bordet som lydnivået var høyest, hehehe!! 


Vi stakk en tur innom Kappahl etter den lange lunhen, for Anne trengte noen nye jeans… Etter operasjonen har hun omtrent ikke en bukse som sitter godt lenger, og da trådte Terje til med gode råd. Han fant en fin jeans som satt helt perfekt, og som hun endte opp med å kjøpe. Jammen fant han ikke en deilig bløt genser til meg oxo :o)) Den var så behagelig på, og blir helt perfekt på lune sommerkvelder. Jeg fikk jo ikke fargen frem på bildet… Her ser den ut som sølv, men den er egentlig med gulltråder :o))

Før jeg kjørte Terje hjem igjen dro vi innom Crazy Nidle her på Oppsal… Jeg var innom der i forrige uke, og han skulle lage noen ideer som han skulle presentere i dag. Vi gikk igjennom dem, og jeg ble veldig fornøyd med det han hadde. Han hadde time allerede lørdag 19.05. kl 12, og den tok jeg. Vanligvis driver han med Old School tattoo, så jeg gleder meg virkelig til å se det endelige resultatet :o))

Ute plasker det ned fortsatt, og der ordentlig gyselig… Jeg burde vel ikke klage, for det var utrolig tørt ute i blomsterbeddene mine.. De trengte sårt dette regnværet, så jeg får vel ta i mot det med åpne armeer, hehehe!!

Nå skal jeg synke enda lenger ned i godstolen mens jeg får med meg finalen av 4 stjerners middag….



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg