Hjæææælp, jeg blÃ¥ser nesten bort…

Ville nok kanskje ha letta hvis jeg ikke hadde den tyngden jeg har, hehehe!!! Jeg hadde nesten like mye klær på meg i dag, som jeg hadde når det var kuldegrader. Vinden blåste kaldt og kraftig å sneik seg oppimellom alle åpne sprekker, brrrrrr!! Nå i kveld ser det heldigvis ut til at det begynner å løye litt, så da blir det forhåpentligvis bedre i morgen.


Fikk endelig hengt opp de nye gardinene jeg kjøpte hos Black Design for en stund siden… Jeg vet at jeg har sagt at jeg skulle henge dem opp mange ganger, men det har aldrig blitt til noe. Nå er de oppe, og plutselig ble det veldig trist med de grå putene i sofaen… Jeg må nok på et hastebesøk hos Black Design for å kjøpe matchende putetrekk i morgen…  

Tidligere i kveld fikk jeg en overraskende telefon fra min biologiske tante Ågot, som jeg ikke har snakket med på veldig lenge. Det var så kozelig å snakke med henne igjen :o)) Hun ringte for å fortelle at min biologisk far hadde vært innom henne med et bilde av meg, som han tok mens han var her i påsken. Han hadde forstørret det å satt ramme på det, og hun var så glad for det. Han har lovet å sende et til meg oxo, men jeg har ikke sett noe til det enda… Kommer nok tilslutt!!!

Jeg har jo ingen kontakt med min biologiske mor, og tante Ågot er søsteren hennes så jeg spurte om hun hadde pratet med henne i det siste. Det var en stund siden, men hun hadde dratt på seg en kraftig influensa i vinter og havnet på sjukehus. Når hun kom hjem hadde hun vært veldig slapp og ustø på bena, og da hadde hun ramlet på badet å brekt ankelen. Resultatet av det ble nytt sykehusopphold og rekarasjon i en måned. Hun er fortsatt redd for å trå på benet, men det må hun jo bare for å kunne trene seg opp. Hvis ikke blir benet værende svakt, og vondt å trå på… Jeg får vel bite i det sure eple å ringe henne for å høre hvordan hun har det, for hun kommer definitivt ikke til å ringe meg…..!!!

Denne uken er det mye å glede seg til…: I morgen begynner sommertiden på jobben, hvor vi jobber 30 min kortere :o)), det er lønningsdag, så er det bare to dager igjen å jobbe innen langhelg for meg, en svensketur er rett rundt hjørnet og på lørdag skal jeg tatoere meg igjen…  En perfekt uke :o))

Ha en fortsatt fin mandagskveld :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg