Åååå, så godt det er å sløve på en søndag :o))

Jeg overrasket meg selv i dag oxo med å våkne lenge før det var nødvendig å stå opp, hva er det som skjer med meg, hehehehe!! Sånn var det i går oxo…, hmm kanskje jeg er i ferd med å forandre meg fra å være et D menneske til B+ menneske eller skrekk og gru et A menneske. HJEEEEEEELP, hihihihihih!!!

Omsider sto jeg da opp til pusenes store glede, for matskåle deres var tom å for dem er det helt utilgivelig, hihihi!! Vinja kom inn å strøyk seg inntil beina mine å mjauet høyt, og da var ikke Ronja langt bak. Hun sto i døråpningen å kikket på meg, og da hun så at jeg var på veg ut av rommet laget hun en kozelyd å forsvant ut i entreen. Da jeg kom dit mjauet hun høyt å løp som fort som bare den ut på kjøkket, og satte seg ved matskåle å kikke ned i den å så på meg :o)) Nå driver hun å jakter på noen små bevingede skapninger som har lurt seg inn…. Hun får ikke tak i noen av dem, til stor irritasjon….


Da jeg satt å spiste frokost ringte Anne meg å fortalte at bilettene til Nøtteknekkeren i Operan var lagt ut. Hun hadde allerede logget seg inn å var klar til å bestille, og jeg sa jo ikke nei til å være med på det. Jeg har alltid hatt lyst til å se Nøtteknekkeren, men det har aldrig blitt til at jeg har fått det til å passe. Etter noen søk fikk vi våre biletter den 5. desember. Jeg gleder meg allerede nå, YES YES YES :o))


Det har vært en deilig solfylt dag her i Oslo, og jeg har mer eller mindre bodd ute på balkongen hele dagen. Jeg benket meg til med radion, kaffe, vann og en ny bok… Mysteriet i Harborn Street av Debbie Macomber. Jeg trodde boka var en krimroman når jeg kjøpte den, men det er det ikke. Den handler om noen familier i byen Cedars Cove… Den ene famlien har fått noen merkelig kort med små hilsner som de ikke helt forstår til å begynne med, men etterhvert begynner de å skjønne at dette dreier seg om en beslutning som var tatt for mange år siden… Jeg har ikke klart å legge fra meg boka i dag, og har lest så øynene min er blitt såre og våte… En bok jeg defitivt ambefaler å lese, hvis du ikke alt har gjort det!!

Naboen var innom tidligere i dag for å fortelle siste nytt fra datterens operasjon… Hun er like gammel som meg, og har denne uken blitt operert for brystkreft. De måtte fjerne det ene brysetet, og noen lymfer under armen, pluss at de har gjort klart til rekonstruksjon av nytt bryst. Hun har sakte men sikkert restituert seg etter operasjonen, og hvis alt går greit får hun muligens komme hjem i morgen. Nå må vi tenke god og positive tanker, og håpe at alt går bra videre. Alikevel kjente jeg at jeg fikk panikkfølelse etter at hun var gått igjen, ble redd og deprimert… Det kom plutselig så altfor nære dette her….!!!!

Den tatoerte armen min er litt sår i dag, og jeg har vært flink å smøre den opptil flere ganger for å holde tattisen myk og fin til den har grodd… Helt grodd vil den jo selvsagt ikke være på en god stund enda… Etter det må jeg huske på å bruke solkrem med 50 i solfaktor når jeg skal være i sola i bortimot et år… Det har jeg gjort med de andre oxo, og derfor har de beholdt fargen sin å ser nye ut enda :o))

Klokka begynner å bli mye, og i morgen er det en ny arbeidsdag…. Så det er vel på tide å komme seg i seng, men først må jeg lokke inn Vinja som holder på ute på balkongen med å jakte på innsekter, hehehe!!

GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg