Sommer i byen….

Det har nok blitt noen dager siden jeg sist blogget… Jeg har ikke hatt gløden over meg til å slå på PC’n omtrent i det hele tatt når jeg kommer hjem fra jobben. I stedet har jeg sittet ute på balkongen med ei bok og noe kaldt å drikk….

Var en rask tur ute i lunchen i dag for å få litt luft…. Sommertemperaturen er jo helt deilig og folk satt ute på Yongstorget og kozte seg med matpakker og kaffekopper. Jeg hadde dessverre ikke tid til å sette meg ned, for jeg skulle innom Åhlens og Clas Ohlsson å handle, MEN jeg hadde veldig lyst :o))

Jeg kjøpte meg en termoboks for for varm niste med skje hos Åhlens, og et par turkise boller, og hos Claser’n ble det en vann/saftkanne med element i midten som holder inneholdet kaldt lenger. En kollega tipset meg om at hun hadde kjøpt en sånn, og det var noe jeg oxo hadde sett etter. Bilde kommer bare jeg kommer hjem, for jeg har nesten ikke strøm på telefonen og laderen ligger hjemme :o/

Litt syting må til i sommervarmen….. Inne på jobben er det allerede nå varmt og dårlig luft, og selv med et nytt og oppdatert aircondition så er det ikke noe behagelig. For å eksistere kjører vi nå med vinduene åpne, sånn at vi kan få inn litt frisk luft. Allerede ved før lunch kom hodepinen snikende for flere av oss. Med vinduene åpne i dag er det noe bedre enn i går.

Vi har begynt med sommertid for noen dager siden, og jeg må innrømme at den halvtimen hver dag er deilig…. Om 1 time er arbeidstiden slutt, og jeg kan snu nesa hjem igjen… få av seg tøyet jeg har hatt på jobben å inn i noe lettere. Det skal bli deilig å komme hjem, det er helt sikkert. En kollega kom å spurte om vi skulle skeie ut med en is, og det var ingen som sa nei til deg :o))

Ha en fortsatt fin torsdag :o))

2 kommentarer
    1. hobbyting: Det hadde vært noe det… En kollega hadde forslag i gÃ¥r om at vi kunne jo bare jobbe pÃ¥ de dagene det var stygt vær, og sÃ¥ nÃ¥r sola kom fram kunne vi ta oss fri. Sjefen var vel ikke helt imponert da, hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg