Mmmmmmm, sĂĄ godt :o))


Kjøpte norske jordbær for første gang denne sommeren, og oh my oh my hvor god de var…. Hver bit jeg tok var en ren nytelse, og jeg ville ikke at det skulle ta slutt, mmmmm!!!! At det er forskjell på norske og utenlandske jordbær er det ingen tvil om. Det er ordentlig smak på de norske bærene, noe jeg definitivt ikke syntes det gjør av de utenlandske. Der er det veske med litt søt smak… Noen er helt sikkert uenig med meg. Prisen derimot for en veldig liten plastkurv kostet nesen 33,- så det var ikke billig!

I det jeg skulle gå fra jobben ringte Anne meg for å høre om jeg skulle være hjemme resten av dagen, og jeg hadde ingen planer. Hun hadde vært hos legen, som er rett nedenfor her jeg bor, og hadde tenkt til å ta seg en tur innom. Siden jeg måtte handle på veg hjem avtalte vi å møtes på Bryn Senteret. Når vi kom hjem hit var været så flott at vi satte oss ut på balkongen for litt lunch. Måtte le av Vinja, som vanligvis er så sky når andre kommer på besøk, hun strøyk seg inn til Anne og ville nesten ikke la henne være i fred. Så fikk hun blikket, hehehe… Anne satt nemlig i Vinjas kozestol, og det var jo ikke helt bra :o))


Bones er tilbake, og jeg har akkurat sett første episoden i den nye sesongen. Det er definitivt en av mine favorittserier, som jeg bare må få med meg. Jeg har alle sesongene som er utgitt på DVD, og ser de gjerne i reprise om og om igjen… Blir ikke lei dem :o))

Venstre skulder er ikke i humør i kveld, og vil ikke helt være med på noen ting. Den er stiv, hoven og veldig øm så det ser ut til at jeg må ringe fastlegen min igjen sånn at han kan se på den igjen. Det spøker oxo litt for å gå tilbake til 100% jobb igjen på mandag. Jeg får hive meg på telefonen i morgen, så kanskje jeg er heldig å får en time utpå dagen!!!!


Pusejentene min har nå tattt den nye klatrestativet til sitt hjerte….. Akkurat nå ligger Ronja inne i huset på toppen mens Vinja kamperer oppå det, et sted som har blitt en klar favoritt. Der oppe har de skikkelig utsikt over hele stua, samt ut av stuevinduet å videre. Jeg er glad de er fornøyde, kozer seg med det nye leketøyet sitt… Er de fornøyd, så er jeg det.

Ha en fortsatt fin torsdagskveld :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg