Ikke noe festivalvær akkurat…..


Når jeg ser ut av vinduene i kveld så er det ikke noe kozelig vær ute akkurat…., og det har begynt å blåse ganske kraftig. Akkurat det er vel ikke så gæli, for da kanskje den trykkende tåka som ligger som et lokk over Oslo blåser bort. Det er meldt bedre vær til i morgen, og jeg håper virkelig det slår til for jeg har familie som skal opp i Kollen i morgen. Ikke noe morro å stå der i øsende regn, men hva gjør man ikke for å høre god musikk live :o))


På veg til jobb i dag ringte jeg legesenteret og fikk time kl 13, men ikke hos fastlegen min som var på ferie. Jeg kom til en hyggelig turnuskandidat som undersøkte skulderen min nøye. Det var ingen fornøyelse akkurat, når hun dro skulderen og armen i flere stillinger. Hun konkluderte med at det var nødvendig med å forlenge 50% sykemeldingen min i 14 dager til, og så fikk jeg ta kontakt igjen dersom det fortsatt ikke var bra. Jeg fikk rekvisisjon til fysioterapi, siden den gamle nå var utgått på dato. I tillegg spurte hun om jeg kunne tenke meg å være med på et prosjekt på Ullevål, hvor de holder på å teste ut to nye behandlingstyper for mine plager. Jeg må opp for å vurderes, så får vi se om jeg kommer med…..

Nå i kveld er det skikkelig ille i begge skuldrene, og jeg var helt tappet for energi da jeg kom fra legen å var nødt til å legge meg ned for å slappe av litt. Det hjalp litt på energien og jeg føler meg ikke så sliten, men smertene er jo der like forbasket…. Det skal bli godt med et par dager fri kjenner jeg :o)) Problemet nå er at jeg ikke er trøtt, og kommer til å sitte oppe leeeeenge før jeg blir tørtt nok til å få sove…

4 kommentarer
    1. Huff og huff, de skuldrene høres vinde ut!! Har du ikke brukt fysio, da syns jeg du skal prøve det! Jeg sliter med den ene skuldra, og hadde det ikke vært for fysio, så hadde jeg neppe klart å vært på jobb… Hvil deg i helga, og god bedring <3

    2. liveterno: Å jo da, jeg har brukt en formue i fysiterapi på disse skuldrene mine.. Jeg har allerede gått over på frikort 2 i år. De har sørget for at også jeg har klart å være på jobben i år, helt og delvis. Betennelsen i skuldrene er kroniske, men kan ligge i dvale lenge før de bryter ut igjen :o(( Denne helga skal jeg helt klart slappe av :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg