Sommer uten myggstikk og solbrent hud…..

Har startet lørdagen med Popquiz med Finn Bjelke mens jeg har spist frokost og nytt dagens første kaffekopp. Utenfor er det like missmodig vær som det var i går, det regner og blåser og gjør luften fuktig og klam. Nå har jeg ingen store planer om å gå ut i regnet, men heller koze meg inne med varm kaffe og kanskje fordype meg i boka mi eller se noen filmer. Jeg skal ikke klage over været, for jeg syntes egentlig at det er litt greit at det regner innimellom. Det frisker opp både luften og naturen, og så slipper man å være bekymret for at sommerplantene ikke får nok vann!


Sitter å ser på noen sommerbilder jeg tok i Botanisk Hage 27.06.2010… Jeg husker at vi fortet oss i skyggen etter at vi hadde fotografert blomstene, som sto så flott i solen. Det var utrolig varmt den dagen, og vi var glad for at vi kunne gå i skyggen av de store trærne når det for varmt. Vi hadde store planer om å dra tilbake å ta nye bilder i år, sånn at jeg kunne få testet ut det nye gamera og linsene jeg hadde investert i.  Bilde over får meg til å tenke på gamle engelske viktorianske hager, som jeg faktisk er så glad i :o)) Hadde jeg bodd i eget hus ute på landet ville jeg ha hatt en sånn hage!!


Det er det som er det fine med bilder, man kan finne dem frem og koze seg med dem å minnes hyggelige opplevelser… Når sommerferien min starter om 3 uker håper jeg at mange nye fine sommerminner kan festes til minnebrikken på kamera :o))

Ha en fortsatt fin lørdag :o))

2 kommentarer
    1. Aldri så galt at det ikke er godt for noe 🙂 Myggstikk er ikke morsomt!! Flotte bilder av de fiskene 🙂 De så svære ut! Hagebildet ditt fikk jeg ikke sett, det var bare en grå firkant!
      He en fin kveld 🙂

    2. liveterno: Karpene i dammen er ganske store, og de kommer i flere farger enn den du ser på bilde. De er så flotte. Synd du ikke kan se det flotte hagebilde, for det får en virkelig til å tenke på sommeren :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg