Roen har endelig senket seg……

Bare et kort innlegg før jeg skal krabbe til sengs… I ettermiddag og i kveld har det vært veldig stille i heimen, med det mener jeg lite fres og knurr fra damene og det er så deilig. Ikke det at de er blitt venner med feriegjesten våres, men hele hurven har ligget å sovet mesteparten av tiden. Kun et lite avbrekk hvor de har spist. Har det vært deilig, JA HELT KLART.

Jeg har vært litt slapp i dag etter magesjauen jeg hadde på morran i dag, og har derfor stort sett tatt livet helt med ro… Det er jo tross alt ferie, og man må jo ikke gjøre noe vær dag…. Deilig å ikke ha noen planer syntes jeg, for det er oxo ferie. Noen vil ha en aktiv ferie hvor de er på farten hele tiden, men det er ikke noe for meg :o))


I følge yr.no er dette ferieværet de neste to dagene, spennende å se om det slår til eller om vi er så uheldig å få se sola noen flere timer enn det de melder… Hadde vært deilig med noen timer med sol om dagen nå etter så mye regnvær. Hele kroppen min skriker etter å være ute i sola, noe som gir energi tilbake :o))

Nå skal denne dama slukke lysene og hoppe i senga, sånn at jeg slipper å sove bort hele morgen dagen… Fort gjort å snu døgnet når man har ferie, det har jeg dessverre gjort for mange ganger. GOD NATT!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg