God formiddag….

Jeg sa jeg skulle stå opp tidlig i dag, vel jeg var oppe og ga kattene frokost og skiftet vann i skålene deres…. Deretter ble jeg stående en stund å kjenne på hvordan kroppen var, men den var ikke så samarbeidsvillig som jeg kunne ha ønsket. Derfor krabbet damen opp i senga igjen, og skulle bare sove en times tid, hahaha…. Neste gang jeg våknet var 11:30, og da spratt jeg opp med en gang. Jeg trengte nok noen flere timer søvn etter gårsdagens lille løpetur på morningen…..

Da jeg våknet lå disse tre og sov… Felix hadde gått inn å lagt seg i klesskapet mitt ved siden av senga, og de andre to dronningene lå oppe på klatrestativet. Det var faktisk deilig å ikke våkne til fres og knurr og mjauing.

Tror jeg dropper IKEA i dag… Innen jeg blir ferdig til å gå har det blitt så langt på dagen, og da er det så vanvittig mye med folk. Det er noen skap som trenger å ryddes, så det er stor mulighet for at jeg stikker hode inn i dem å setter i gang der om ikke så lenge :o)) Det er jo det som er det fine med ferie, man behøver ikke å planlegge noe…, bare gjøre det man har lyst til der og da.

Vet ikke om vaktmesteren har tenkt til å klippe gresset i dag, men allerede ved 9 tiden fløy han rundt å bråkte med kantklipperen… Det hørtes ut som han ruste motoren mer enn nødvendig, og det gnagde igjennom marg og ben. En utrolig irriterende lyd spør du meg. Jeg fatter egentlig ikke hvordan de legger opp arbeidet noen ganger, for istedet for å klippe ferdig gresset på et sted blir det bare tatt noen striper. Innen resten blir tatt er det andre de klippet først blitt langt igjen…. Jeg er Madam Pirk, og sånne ting virker så uryddig og unødvendig på meg… NEI TA ALT PÅ EN GANG, please!!

Så nettopp to solstråler titte fram, men innen jeg fikk sett ordentlig etter var de borte igjen… Så fort at man skulle tro at jeg så syner. Himmelen er like grå igjen og det blåser ganske kraftig ute, så jeg regner med at det snart kommer noen regndråper… Som vi egentlig ikke trenger nå, det er vått nok som det er. Hørte nettopp på radion at hvis det kommer noe mer regn kommer det til å spøke for Norway Cup oppe på Ekebergsletta. Da må kampene spilles på forskjellige kunstgressbaner omkring i byen. Håper virkelig ikke at det skjer!!

Kroppen min sier nå klart i fra at den vil ha en stor varm kopp med kaffe, og da er det ikke noe annet å gjøre enn å rusle på kjøkkenet å brygge seg en. Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

3 kommentarer
    1. Godt det ikke bare er jeg som var en tyvsover i dag! – men vi har jo fri, sÃ¥ da kan jo ting gjøres i morgen istedet! – klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg