Vanskelig Ã¥ komme i gang…

Feriemodusen har definitivt tatt over kroppen min, for det er nesten umulig å komme i gang med noe… Jeg har mest av alt lyst til å sitte rett ned med kaffe, en bok og radion å ellers ikke gjøre noe annet. Jeg sa at jeg skulle stå opp tidlig i dag, og det gjorde jeg oxo, men etter at kattepusene hadde fått morgenstellet dalte lysten til å foreta seg noe mer. Jeg fikk da vasket håret, ikke fønet det så det ser litt slapt ut, hehehe akkurat som jeg :o))


Huff bildekvaliteten ble ikke så bra… Trodde nesten at Felix og Ronja skulle bli venner i sta, men nå er jeg ikke så sikker lenger. De satt på bordet begge to, og han snuste på henne uten at hun freste å så bra tenkte jeg, litt tidlig. Ikke lenge etter snudde hun seg og knurra igjen. Tilslutt resignerte han og gikk å slang seg på gulvet å slappet av litt. Ikke greit å være kjekk ung pusegutt :o))

Været er vel ikke så veldig bra akkurat, grått og trist… Da jeg sto opp for et par timer eller så siden var sola fremme, men like fort som jeg så den forsvant den igjen bak et grått teppe. Var sikkert like trøtt og daff som meg tenker jeg, hehehe!! Gradene ligger på 19C og luften er ganske klam kjenner jeg. Kanskje et lite tordenvær er det vi trenger etterfulgt av værskifte, vi får se hva dagen bringer!!

Vaktmesteren var ute å klippet gresset da jeg sto opp, og når jeg ser opp på bakkehellinga ovenfor så ha han bare tatt og kjørt opp å ned. Skråningen mot blokka er ikke rørt, men der kan man ikke bruke klipperen man sitter på. Da må man gå av….

Dagens første kaffekopp er snart drukket opp, og jeg kjenner at systemet trenger en til for å komme ordentlig i gang. Ha en fortsatt fin onsdag :o))

2 kommentarer
    1. La feriemodusen vare så lenge som mulig, hverdagen kommer så altfor fort tilbake. Drikk kaffe og les bøker og nyt at du kan gjøre det midt på dagen. Det er flott, ikke sant?

    2. Anonym: Det er sant det…. Egentlig er det akkurat det som er ferie, bare nyte og sÃ¥ nÃ¥r skapene blir tomme ta seg en handletur for Ã¥ fylle opp :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg