And the race is on…..

Ronja og Felix driver å erter hverandre, og ingen av dem er spesielt blide på hverandre, hehehe… De ligger på hvert hjørne og lusker, og når den andre kommer rundt hjørne hopper denne i været å løper avgårde. KLAR – FERDIG – GÅ å s er de i gang… De første dagene gikk han bare unna når de bryska seg, men nå tar han igjen så jeg skal si det går for seg innimellom. Det ser ut til at de er inne i en ny fase av å bli vant med hverandre, så hvis han skulle ha vært her en stund til ville de nok ha akseptert og kanskje godkjent hverandre!! Med Vinja tror jeg nok at det ville ha tatt litt lengre tid.


Jeg hadde egentlig tenkt å sitte å dra meg på balkongen i dag, men så oppdaget jeg at Felix ikke har nok mat til hele helgen. Anne og Sven-Erik kommer såpass sent hjem å har mer enn nok å styre med at de rekker ikke å handle noe våtfor til han. Derfor skal jeg ta meg en aldrig så liten tur ned på Alnasenteret hvor de har det vårforet han spiser. En ting har vært positivt denne uken med feriegjesten, og det er at de liker ikke samme mat så ingen av dem har spist av hverandres matkopper. Det gjelder både våt og tørrfor. Det samme gjelder doene, hvor de bare har gått å snust men ikke gått inn i dem :o)) 

Pusejentene mine ble så glad i et par leker som Felix hadde med seg som man kan putte godbiter i, og jeg tenkte jeg skulle se om de hadde noe tilsvarende der ned i dyrebutikken.


Ute er været like strålende som i går, men sola kommer da tittende fram inni mellom så jeg klager ikke :o)) Hvis det fortsetter sånn utover dagen, skal jeg se om jeg skal ta med kamera en runde for å ta noen bilder. Det avhenger helt når jeg får somla meg inn i dusjen å får dratt ned på Alna…. Kanskje like greit å starte med en gang :o))

Ha en fortsatt fin fredda, og i morgen er det helg igjen… for dere som jobber. For oss som har ferie er det jo nesten det hver dag, hehe. Blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg