SOMMER OL, begynner det i dag?

Just kidding, hehehe. Det er klart at jeg har fått med meg at åpningssermonien er i kveld, og selvsagt har jeg tenkt til å se på den. Ellers så er jeg ikke så veldig opptatt av det som kommer til å skje i de neste ukene. Kommer sikkert til å se litt på det, men jeg vil ikke sitte slavisk foran tv-skjermen som jeg vet endel kommer til å gjøre.

Jeg kom meg da ut av døra tilslutt i dag, men det tok en stund fra jeg sa jeg skulle dra til jeg faktisk gjorde det. Prøvde å ringe Anne enda engang for å høre om jeg skulle kjøpe våtfor til Felix, men jeg fikk ikke tak i henne.  Så jeg bestemte meg for å kjøpe en eske alikevel, for hun vil jo måtte trenge den på et senere tidspunkt.



Makan til utvalg av for til alle kjæledyr skal man lete lenge etter…. Jeg måtte lete litt før jeg fant det som Felix liker så godt, men tilslutt gjorde jeg da det. Jeg fikk oxo tak i de lekene til pusejentene som jeg var ute etter. Hadde tenkt til å ta bilde av dem, men da jeg la dem ut så kom Felix å forsøkte å stjele dem. Fant ut at jeg skulle pakke de bort til etter at han er dratt i morgen, så skal de få dem da. 


Ser jeg en bokhandel så må jeg bare innom for å se om jeg kan finne en spennende bok eller to. Jeg fant opptil flere som jeg kunne tenke meg, men så besinnet jeg meg å bestemte meg for at jeg må lese ut noen av de jeg har i hylle hjemme først. I stedet gikk jeg ut med et par nye trykkblyanter, hehehe. 



For noen dager siden, eller kanskje detvar en uke siden så kjøpte jeg et par håndholdte vifter som jeg kunne avkjøle meg litt med, når det trengtes. Problemet med begge to var at det var noe galt med begge to. I stedet for å blåse luften fremover, blåste den bakover å da ble det ikke helt samme effekten. Derfor dro jeg innom Claser’n igjen i dag når jeg var på Alna og kjøpte et par til. Jeg testa begge to når jeg kom hjem og de fungerte som de skulle begge to :o)) De hadde tilbud på DVD filmer 99,- for to stk. så jeg fant noen jeg kunne tenke meg, om jeg syntes de er noe vil jo vise seg :o))


Jeg har til tider ganske vondt i hendene mine, og alltid problemer med å åpne godt tilskrudde lokk….. Det er så ille mange ganger at jeg må ringe på hos en nabo for å få hjelp til å åpne dem. Når jeg var på Claser’n fant jeg denne dingsen her, og jeg måtte jo selvsagt ha den. Prøvde den i sta når jeg skulle åpne lokket på Dolmioglasset, og det gikk som en drøm :o))

Etter å ha vært på Alnasenteret dro jeg til Brynsenteret for å handle inn noen småting som jeg glemte her om dagen. Jeg glemmer alltid noe, så jeg er nødt for å begynne med huskelapp tror jeg. Kanskje laste ned en app på telefonen er tingen, hehehe!!


Når jeg kom hjem spratt Felix igjennom kjøkkenvinduet, og han kom bort til meg å ville faktisk ha en liten koz. Etterpå slang han seg ned på kjøkkenbordet, og jeg fikk lov til å stryke han på hode, rundt ørene og på haken. Det er ikke noe herdagskost akkurat, for han er ikke av de mest kozete pusetassene jeg kjenner :o))


De andre to taterne slang seg så men ikke ned nei, de ble rett og slett uvenner å røyk i tottene på hverandre så fillene føyk. Felix lå oppe på kaminen og fulgte nysgjerrig med på det som utspant seg på gulvet, og tenkte sikkert at det var da enda godt at det ikke er meg denne gangen :o)) Like fort som de ble uvenner, var de gode venner igjen….

Da var åpningssermonien for OL i full gang, så kanskje jeg skulle vie oppmerksomheten mot tv’n en stund…. Ha en fortsatt fin fredagskveld, blogges :o))

1 kommentar
    1. Fin blogg du har, lykke til videre med bloggen!<3
      Vi blir glade for en kommentar tilbake? 🙂
      Har forresten to konkurranser på bloggen nå, se på menyen over headeren, på konkurranser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg