Felix er ikke her lenger…..

For litt over en time siden var Anne og Sven-Erik her og hentet Felix… Når han fikk se Anne ble han så glad, og løp bort til henne å så opp på henne med det blikket. Hun løftet han opp å kozte med han, og det var ikke vanskelig å se at han var glad for å se mamman sin igjen. Jeg ble helt rørt jeg, og fikk klump i halsen :o)) Anne ringte meg i det de kjørte over Svinesundsbroa for å si at nå var de i Norge igjen, og at de mest sannsynlig ville være hos meg om et par timer. Det passet jo bra for da fikk pusene slappe av en stund etter middagen, og jeg rakk å spise min før de kom.


Felix og jeg har stort sett vært ute på balkongen i hele dag… Jeg satt å leste litt å da kom han ut til meg og tok en runde omkring, før han hoppet opp i det lilleklatrestativet å rullet seg sammen å sovnet. Jeg lagde ikke så mye bråk der jeg satt, og da holdt han seg i ro å sov så søtt. Pusejentene kom ut innimellom for å se om det skjedde noe der, men da det ikke gjorde det gikk de inn igjen uten å bry seg om Felix :o))


Jeg har hatt en sånn dag i dag hvor jeg ikke har orket å ha på noe radio eller noe musikk, bare sittet å slappet av ute på balkongen å lytta til regnet som trommet på gelenderet. Noen ganger har jeg det sånn at jeg ikke orker å høre noen lyder eller være i nærheten av andre mennesker, og dette har vært en sånn dag. Det merkelig er at det virket som om kattene merket det, for de holdt fred det meste av dagen. Noen timer alene sånn gjør underverk for kropp og sjel :o))


Bestemte meg for å ta en pizza til middag, og da måtte jeg jo oxo ha en øl…. Når jeg var på Ultra i går kjøpte jeg et par flasker Fuller’s London Pride, som er et veldig godt øl :o)) For en stund siden rasket jeg med meg flere forskjellige øl fra England, Scotland og Irland for å finne en ny og spennende øl. London Pride var en av de jeg endte opp med. Man må prøve noe nytt innimellom, ellers så syntes jeg jo Tuborg og det svenske Bayerske Falcon øllet oxo er veldig godt :o))


Etter at Felix hadde blitt hentet fant jeg frem de nye lekene jeg hadde, og pusene kastet seg over dem med en eneste gang….. De var tydligvis en suksess, og det er jo bra for ingenting er så kjedelig som å kjøpe noe til dem som de ikke bryr seg om. Jeg holdt på å le meg skakk der de holdt på med dem… Som den lille prinsessen hun er valgte Vinja automatisk de rosa lekene. Først tok hun den rosa blekkspruten, og så lekte hun med den rosa knaseputa. De lilla brøy hun seg ikke så mye om, men Ronja brøy seg ikke noe om det.. Leker er leker for henne, er ikke så opptatt av farger hun :o))

I en hel uke har leiligheten vært fylt med en evig dur som har minnet veldig om en småhissig humle, men nå er det stille igjen å det er så deilig. Pusene har roet seg, og går ikke lenger rundt å smyger og kikker rundt hjørner for å se om en stor kjekk pusegutt står å lurer på dem :o)) Det tok ikke lange stunden innen alt var tilbake til normalen i heimen!!

 

4 kommentarer
    1. Liker bloggen din, kjekk å lese<3
      Kommeneterer eller leser du bloggen våres, gjør vi det samme tilbake!
      Skjekk ut to konkurranser på bloggen våres! Se på konkurranser i menyen over headeren 🙂 Tips !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg