Huff, hva er det for en lyd…

Det var i allefall det jeg tenkte da jeg ble vekket i dag morges…. Trodde først at jeg hadde satt klokka til å ringe, men kjente til slutt igjen lyden av mobilen. Hei sa en blid stemme i andre enden, det var Anne som ville slå av en prat. Min stemme var så grøtete at jeg nesten ikke frem en lyd, men den kom seg når jeg begynte å bruke den. Det var egentlig bra at hun ringte for klokka var allerede 10:30, og jeg hadde ikke planlagt å sove så lenge i dag… Trengte det vel!!


(bilde lånt fra harrods.com) Mammas venninne Eldbjørg som jeg fortsatt har litt kontakt med fyller 90 år 2 august, men det skulle man ikke trodd når man ser henne. Hun ser ungdommlig ut og relativt kjapp i ganglaget, for ikke å snakke om at hun er oppdatert på alt som skjer i verden. Å sitte å prate og diskutere med henne er en fryd. Hva skal man kjøpe til en dame som har alt, og da kom jeg på at jeg kunne lage en Gift Basket med forskjellige godsaker. Noen gode oster, kjeks, brød, kaffe og noen eksklusive sjokolader. Jeg har brukt denne ideen ved flere tilfeller, og fikk den en gang jeg var hos Harrods mathall. Der har de noen fatastiske Food Baskets, og jeg har kjøpt med meg det et par ganger. Anne ville være med, så jeg tenkte at vi kunne dra ned på Color Line og kjøpe et gavekort på en reise for 2 som hun oxo kan få. Det må vel være en fin presang vel :o))


Kom tilfeldig til å kikke ut av vinduet, og nå kjenner jeg at jeg fikk veldig dårlig samvittighet… En dame i blokken ovenfor holder på å luker og klipper vekk vildvin fra rosebuskene, noe jeg selv skulle ha gjort for veldig lenge siden. Tror faktisk at jeg må ta å gjøre det samme med mitt eget bedd, for i dag er den ingen undskylning… Været er fint og det blåser litt så det er en perfekt dag å rufse i blomsterbeddet. Jeg har jo allerede tatt før bilde, så da kan jeg jo legge ut etterbilde seinere i dag :o))

Ha en fortsatt fin søndag, blogges seinere :o))

6 kommentarer
    1. Synes gaveideen var veldig god, for hva trenger man egentlig når man er godt voksen? Jo, opplevelser og god mat og drikke og noen å prate med 🙂

    2. lulltove: Jeg tror hun kommer til å sette stor pris på gaven :o)) Nå må jeg bare ringe henne å finte ut hvilken ost det var hun syntes var så god, uten å røpe meg :o))

    3. Halla vennen;)
      For en superduper gave da, den blir ho nok glad for;)
      Å luke i bed er kjedelig, thiii.. eg gjør det bare når det ser ut som et sodoma der, så noen blomsterfinn er ivertfall ikke eg.
      Ha en strålende flott søndag videre søte damen

    4. Allis: Jeg tror nok at dette er den perfekte gaven for en sĂĄnn voksen dame :o))
      Helt enig, det er kjedelig ĂĄ luke, men nĂĄ var det sĂĄ overgrodd at det sĂĄ ut som et villniss. Tenkte at hvis jeg ikke gjorde nĂĄ, mĂĄtte jeg ha gĂĄtt til anskaffelse av sĂĄnn jungelkniv, machete eller hva det nĂĄ heter, hehehe!!

      Ha en fortsatt fin søndagkveld, klemz :o))

    5. Har vært ute og luket jeg også for det var litt sommer halve dagen idag. 20 grader og sol ei lita stund så da fikk jeg luket litt men det er nesten ikke blomster i hagen min iår. Det kommer til å bli fine liljer hvis de rekker å blomstre før frosten kommer.

    6. hobbyting: Tre av rosene mine har gĂĄtt dukken over vinteren, sĂĄ det er ikke sĂĄ mye fargeprakt igjen i beddet i ĂĄr. Det var godt ĂĄ fĂĄ rufset opp i beddet og befridd de stakkars plantene for villvind, de holdt pĂĄ ĂĄ bli kvalt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg