I flere timer fløy de….

Helikopteret har flydd over her jeg bor og området rundt i flere timer i dag, i forbindelse at den 16 år gamle jenta har blitt borte her i Østensjø Bydel. Dette skjedde ikke langt fra Statoil stasjonen jeg var på i går, og selv bor jeg på toppen. Stadig vekk er det jo noen som blir borte, og man syntes det er trist men når det skjer med noen som bor i nærområdet kommer det liksom litt for tett på. Selv om man ikke kjente til eller vet hvem personen er går det inn på en.

Jeg tenker på den stakkars familien som sitter der hjemme å venter på nyheter om datteren, og den uroen de føler med å ikke vite hva som har skjedd. Ingen av oss kan vel engang begynne å forstå hva de går igjennom i en stund som dette her.

Man lurer jo på hva som kan ha skjedd, og tenker jo at noen må ha dratt henne inn i en bil… Det er jo ikke mulig å slepe med seg en uvillig 16 åring gatelangs rundt midnatt, for det er alt for mange ute. Grøss, jeg blir nesten uvel når jeg tenker på det. Her oppe er det jo så rolig, og det skjer omtrent aldrig noe alvorlig derfor er det så ekkelt alt sammen. Jeg håper virkelig at de finner henne snart!!

2 kommentarer
    1. hobbyting: Ja dette er helt forferdelig… I dag har flere hundre samlet seg pÃ¥ skolen for Ã¥ hjelpe til Ã¥ lete. Jeg sjekker nyhetene med jevne mellomrom i hÃ¥p at det er gode nyheter!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg