God formiddag…., solen skinner :o))

For en hærlig måte å våkne på når sola skinner igjennom persiennene og kiler deg på nesen, for å si at det er på tide å stå opp…. Himmelen er knallblå og så blåser det bare littegranne, helt hærlig :o)) Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre i dag

Der fikk jeg et lite ufrillig avbrudd med Anne ringte for å skravle litt. Hun fortalte om at hun skulle ut med scouteren i går, og så hadde hun litt problemer med å få startet den. Hun sto da ved siden av den, og får beskjed av broren sin om å gi litt gass, hehehe!! Scouteren begynner da å gå i en rask fart og hun med før de tilslutt ender opp i en haug på bakken. Hun fikk mange skrubbsår foran og bak på leggene og sykkelen ble skrapet opp. Hun hadde alikevel tatt seg en tur, og konstaterte at hvis hun skulle bli vant med å bruke den så måtte hun ut litt flere ganger enn det hun har hatt hittil. Vi ble enig om at vi skulle ta en tur på Botanisk Have i morgen siden det er meldt fint vær.

Mens jeg satt å spiste frokost i sta satt Ronja like ved, og plutselig begynte hun å brekke seg å gulpet opp noe av tørrforet hun hadde spist. Litt mer fordøyd enn vanlig!! Innen jeg rakk å løfte baken fra stolen var Vinja der og begynte å spise på oppkastet, æsj a meg!! Jeg tørket det fort opp å vasket over flekken etterpå til begge pusene store interresse :o)) Jeg har aldrig sett at noen av dem har forsøkt å spise det den andre har kastet opp!! Ronja satt litt å tok seg igjen, og så var det full rulle igjen… Nå har hun akkurat ligget ved siden av meg for å få litt koz :o))

Nå blir PC’n slått av for en stund sånn at jeg ikke blir fristet til å sitte med den hele dagen… Været ute er for fint til det, blogges :o))

 

4 kommentarer
    1. SÃ¥ heldig du er som har sol…..sukk.
      Har sett at katter kan finne på å spise opp oppkaste sitt, men ganske så kvalmt. Vi og kattene har nok ikke de samme grensene, 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg