Nestenblondinas varebilservice….

Da jeg dro ut for snart et par timer siden skine sola fra en så og si skyfri himmel, men nå er det jammen kommet en haug med grå skyer gitt… Det ser nesten ut til at det skal begynne å regne vært øyeblikk, noe som egentlig hadde vært greit. Det er nemlig så tørt i blomsterbeddene mine at det tengs noen regndråper eller foresten ganske mange. Hvis ikke må jeg ut med vannslangen i ettermiddag.

Jeg har allerede vært ute en tur for å avlevere det jeg ryddet frem i går. Dro først ned på Fretex med det de skulle ha, og der var full aktivitet og sortering til den store gullmedaljen. Sterke karer kom å hjalp meg med å bære ned det jeg hadde, og vips var det blitt bedre plass i bagasjerommet. Jeg spurte om de tok i mot kjeler oxo, for jeg hadde nemlig hørt at det gjorde de ikke. Jo da, sa han jeg snakket med. De blir borte nesten før du får dem ut av bilen. Happy var jeg, så da skal jeg dra ned igjen i morgen med kjelene jeg har funnet frem pluss den gamle kjøkkenmaskinen som er fult brukbar med alle duppeditter til :o))

Når jeg var ferdig hos Fretex dro jeg bort på Oppsal Eldresenter for å avlevere alt garnet og brodderiene, og de ble så happy for å få det til arbeidsstua si. Damen takket flere ganger. Nå som jeg har fått tingene ut av huset så er det veldig greit, og det føles ikke så vemodig lenger. Det gir inspirasjon til å fortsette i kjellerboder og loftsboder oxo, men ikke akkurat nå. Det blir loppemarked om ikke så lenge, og de skal oxo få litt av meg.

Se der ja…., der kom regnet, men ikke så mye som jeg hadde håpet på. Det er nok kanskje bare en liten skur som flyr fort forbi!! Jeg skal til fysioterapeuten litt seinere i dag, og jeg kan ikke akkurat påstå at jeg gleder meg. Både nakken og armene mine er såre og vonde etter all løfting og strekking i helgen, men jeg regner med å være litt mykere etter at Elina har lagt sine brutale hender på meg, hehehe!! Jeg vet jo at det er veldig vondt når hun holder på, men så blir det så mye bedre etterpå når hun er ferdig. Siden jeg har så vondt nå regner jeg med at jeg kommer til å bli ganske trøtt og sliten etterpå. Da er det jo greit at man har få unna alt det man skulle gjøre i dag, sånn at man kan bare slappe av etterpå :o))

Ha en fortsatt fin mandag, for det har jeg tenkt jeg skal ha…. Det er enda 1 uke igjen av ferien min, og hvor hærlig er ikke det :o)) Blogges!!

2 kommentarer
    1. SÃ¥ flink du har vært, – gøy Ã¥ se at noen blir sÃ¥ glad for de tingene man gir bort, og har bruk for de!! – Har tidligere gitt endel ting og tang + møbler til Maritastiftelsen, og de kommer Ã¥ henter, og takker og bukker….da er det gøy Ã¥ gi bort til andre! Klem…..

    2. Terje: Jeg har oxo hatt Maritastiftelsen på besøk, men da har det vært store ting som måtte kjøres bort. Nå har jeg jo bil som forenkler tingene. Det er morro når folk virkelig setter pris på at du kommer med ting til dem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg