WII…, den virker :o))

Det er ikke til å tro…., jeg har fått WII konsollet til å fungere :o)) Jeg var egentlig dritt lei hele spillet, og var forberedt på å levere hele greia tilbake siden jeg ikke hadde de kablene jeg trengte. Sååååå, når jeg rotet i en pose med kabler fant jeg plutselig noe jeg dro kjennsel på. I bruksanvisningen til TV’n var det bilde av en duppeditt som jeg ikke ikke hadde, men så viste det seg at jeg hadde det alikevel. Duppeditten fulgte ikke med Samsung Smart TV’n når jeg kjøpte den, dette var noe som hadde fulgt med noe annet… Uansett, jeg kobla sammen å slo på spillet, og vips kom det opp noe på skjermen å jeg kunne legge inne litt opplysninger… Nestenblondina var so happy vettu :o))


Sammen med konsollet fulgte det med WII Sports (baseball, bowling, boxing, golf og tennis) og WII Party med en del småfestlige spill. Jeg kastet meg over sportsspillene og ble hekta med en gang. Først prøvde jeg meg på tennis, som ikke gikk fult så bra, og så gikk jeg over til bowling og baseball å da gikk det strax litt bedre. Jeg glemte å rydde unna noen lysglass på borde, hehehe… skal si at de fikk fart på seg. Heldigvis knuste de ikke… WII Party har jeg ikke fått sett så mye på enda, så jeg har ikke fåt dannet meg noe bilde enda.


Hadde lyst på noen flere sportsspill, så jeg gikk på nettet å bestilte disse to her… Anne har WII Sport Resort, noe som fulgte med når hun kjøpte sitt konsoll og hun skrøyt av det. Tenkte at da skal jammen jeg oxo skaffe meg det å prøve meg litt. Ikke det at der er en treningsøkt å spille disse spillene, men man er da i bevegelse… Det går ikke ann å sitte i godstolen å spille dem i allefall, hehehe!!

Ellers så har jeg bare sløve inne i dag…. Jeg sov omtrent ikke i det hele tatt i natt, og da alarmen gikk av ved 9 tiden var jeg helt ødelagt. Alikevel krabbet jeg ut av senga og ordnet med mat og drikke til kattene, så brygget jeg med en kopp kaffe å satte meg ut på balkongen.  Ute var det en hærlig småkjølig luft som kom inn igjennom luftevinduene, og det var deilig for inne var det veldig varmt. Leiligheten min blir veldig varm om sommren selv om jeg lufter til den store gullmedaljen. På formiddagen var det litt skyer, men de forsvant utover dagen å det har vært en flott og deilig sommerdag ute :o))

Faren min ringte nettopp, og vi skravla en lang stund… Jeg ringte ham på søndagen men da ble samtalen brutt, og når jeg forsøkte å ringe ham opp igjen kom jeg ikke igjennom. Han fortalte nå at årsaken var at det hadde kommet et belegg på simkortet så det hadde sluttet å virke. Han hadde vært oppe i butikken å fått renset det forstod jeg. Han lurte jo på om jeg kom oppover i ferien, men nå ser det ikke ut til at jeg rekker det. Jeg skal oppover om ikke lenge for å besøke søsteren min, og bare henne… Da kan jo pappan våres komme til henne, det er kozelig :o))

Nå skal Nestenblondina synke godt ned i godstolen, og se en reprise av NCIS på FOXCRIME…. Blogges!!

6 kommentarer
    1. Hihihi….endelig ordna det seg for nestenblondie:) Alt ordner seg for snille piker sies det, og du er nok en slik:-))
      Eg er totalt upraktisk av meg..uten mann stopper livet mitt nesten opp..hehe…
      Ha en fin kveld og kos deg med WII!:)
      Sidsel

    2. Ser man det….du er ei som aldri gir deg vettu….sÃ¥ nÃ¥ er det spill for alle penga! – Du mÃ¥ kjøpe deg et slikt danse- eller Zumbaspill….sÃ¥ blir det ikke bare lysestakene du mÃ¥ flytte…..hehehe
      Høres gøy ut med spill…

    3. bjarteogsidsel: Pappa lærte meg Ã¥ skru Ã¥ mekke litt… Fixe ledninger pÃ¥ lamper og sette opp kontakter o.l. Det kommer hendig med nÃ¥r man bor alene :o)) NÃ¥r jeg ikke fÃ¥r noe til blir jeg forbanna og slenger det fra meg, meeeeeeen sÃ¥ tar jeg det frem igjen for jeg vil jo klare det, hehehe!! Ha en fortsatt fin kveld dere oxo, klemz :o))

    4. Terje: Jeg så på et Zumbaspill i sta, men valgte sportsspillene i stedet, hehehe!! Kanskje senere, og da er du velkommen til å delta sammen med meg :o)) Lettere å flytte borde da vettu, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg