Nestenblondina er trøtt….

Sitter å ser ut av vinduet og kveldsflygningene til Gardermoen har startet for fult, flyene kommer som på en perlesnor sånn rykkevis og delt. Etter at Gardermoen åpnet for noen år siden har det bare blitt verre og verre, og før jeg glasset inn balkongen min kunne jeg høre dem ganske godt. Nå har det heldigvis blitt mye bedre :o))

I kveld er jeg ganske trøtt og gåen i kroppen så jeg håper at når jeg går å legger meg om ikke så lenge får sove med en gang å slipper å ligge våken i flere timer. Man kan jo alltids håpe på det, for jeg begynner å bli lei av å ikke få sove når jeg legger meg. Jeg har til og med kuttet ut kaffekoppene på kvelden, så nå får vi se!!


Oi, hvor det styrtregnet tidligere i ettermiddag… Jeg tror det til og med kom noen haggel på et tidspunkt, for det dundret på vannbrettet utenfor stuevinduet mitt. Det ble nå i allefall godt skylt…, jeg burde kanskje ha tatt å vasket det i samme slengen, hehehe!! Ute i blomsterbeddet mitt var det veldig tørt så jeg hadde planer om å gå ut med haggeslangen, men nok en gang slapp jeg det. Både blomsterbedd og balkonkassen var veldig fornøyd etterpå. En som ikke var fult så fornøyd var Havehortensian min som står med store tunge blomster… Det harde regnværet fikk grenene til å bøye seg så blomstene tippet nedover. Jeg håper at de vil reise seg når de tørker igjen….


Søstrene Lillepuzdatter av Skånevik har tatt kvelden allerede, og Ronja ligger så godt i sofaen at hun har nok ikke tenkt å stå opp igjen med det første. I sta var hun så søt :o)) Jeg satt å chatta på Face og hun satt ved siden av stolen min å så på meg lenge, så syntes hun nok at hun ikke fikk noe serlig oppmerksomhet. Hun stilte seg på bakbena og støttet seg med den ene fotpoten på armlenet, og den andre poten la hun på armen min. Det var for å si “hei, jeg er her altså”. Da måtte hun jo få koz av mammen sin vettu :o))

Å med det sier Nestenblondina GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg