Carrie Fisher – Wishful Drinking…

I går ble jeg sittende oppe for å se på Riverdance på NRK, som var helt fantastisk…. Så skulle jeg bare slå av PC’n som lå godt i fanget mitt, men da begynte showet til Carrie Fisher Wishful Drinking. Hvis du ikke vet hvem hun er så er hun dama som spilte Princess Leie i de første Star Wars filmene. Hun er datter av Hollywood stjernene Debbie Reinholds og Eddie Fisher.


(bilde hentet fra google) Jeg hadde sett et klipp av showet da hun var gjest hos Ophra, og syntes det virket veldig morsomt. I natt satt jeg altså oppe å så på til kl 02:30, og humra å lo omhverandre. Damen utleverer foreldrene, deres senere ektefeller, segselv og sine ektemenn og andre. Det var rett og slett en fortelling om hennes liv som definitivt ikke har vært noe A4 liv… Det meste av det hun pratet om har jo stått i avisene, og jeg hadde lest om det. Alikevel var det mye annet som hun tok opp som jeg ikke hadde lest om. 

Damen har vært igjennom både alkoholproblemer, narkotika og psykiske problemer så hun hadde ikke manko på stoff å gjøre showet av. Det var i allefall verdt å sitte oppe så sent å se på :o)) 

2 kommentarer
    1. VarsÃ¥ vidt innom programmet jeg ogsÃ¥, og det sÃ¥ bra ut. Men husker ikke hvordan jeg kom bort fra det…sikkert skifte av kanal – men sovna i sofaen ogsÃ¥ :).
      Du må ha en riktig fin lørdag.

    2. iidb: Det begynte ganske sent, så det er jammen ikke rart du sovna. Jeg jespet ganske mye på slutten jeg oxo, men klarte med et nødskrik å holde meg våken :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg