Altzheimer light…..

Det er jo merkelig at man skal glemme noe hver gang man er ute å handler…. Sånn ble det i går oxo, for jeg skulle ha vært innom apoteket å fylt opp lageret med vitaminer. Ikke noe annet å gjøre da vettu å ta seg en tur ut i dag oxo. 
 
Vår ikke så veldig fristende å dra ut, for det regna og var grått å trist….. Satt ganske lenge på balkongen med kaffekoppen å så ut på det triste været før jeg kom meg på beina og inn i dusjen. Til slutt klarte jeg å løsrive meg å sette meg i gang.


Etter å ha vært en kjapp tur på apoteket på Oppsal dro jeg ned på Europris for å kikke litte granne. Jeg hadde gått tom for solsikke håndsåpe, og det kun på Europris de har den såpen. Det er ikke alle såper som jeg kan bruke på hendene mine, men den går greit. Jeg har et hudproblem som gjør at jeg innimellom mister huden på hendene. Det er ikke bare ubehagelig men oxo veldig sårt, dessuten er det ikke noe pent å se på. Da er det bare AgroSan salven som hjelper, og som leger huden min ganske raskt :o))


Jeg sa en gang at jeg ALDRI skulle putte kroppen min inn i en sånn kozedress, men i dag kjøpte jeg meg faktisk to stykker… En lille og en rosa :o)) Striper er jo lekkert på min omfangsrike kropp, men jeg kommer ikke til å gå ut med dem så det gjør egentlig ingenting, hehehe. Prøvde den lille i sta, og den var veldig behagelig å ha på….., men litt varm for meg akkurat nå om dagen. Når det blir kjøligere utpå høsten blir det nok godt å krype inn i den tenker jeg!!


:o(( Se på den stakkars Havehortensian min som den henger med de tunge blomsterkronene sine. Den er deffinitivt ikke happy med de siste to dagenes regnbyger. Blomsterkronene er så tunge nå at de klarer ikke å holde seg oppe når sånne kraftige regnskyll kommer. Tror ikke at de klarer å reise seg igjen heller, og det er umulig å få støttet de opp. De detter nå ikke ned på bakken, så jeg får vel være fornøyd med det i allefall.

Når jeg kom hjem i sta hadde pæra i badetaket gått, og da var det ikke noe annet å gjøre enn å krabbe opp å skifte den. Jeg har jo høydeskrekk, og blir svimmel bare jeg står på en kjøkkenstol så det er litt plagsomt når den går. Noen ganger så går det greit, men i dag var nakken min ekstra stiv å da begynte jeg å svaie ganske bra. Klarte å samle meg sånn at jeg fikk skiftet pæren å kommet meg ned av stolen og på flatmark igjen, hehehe!!

Magen min romler høyt, og forteller meg at det er på tide å komme seg ut på kjøkkenet for å ordne seg litt middag. Jeg ka se at pusene oxo ser på meg med et lengselsfult blikk…. De vil oxo ha mat rundt denne tiden. Ha en fortsatt fin lørdags ettermiddag. Blogges!!

4 kommentarer
    1. Terje: Du skal nok fÃ¥ et bilde, og gleeed deg…. Jeg kommer nemlig til Ã¥ se ut som en stor polkagris, hahahaha :o)) De er ikke de lekreste plaggene jeg har i skapet mitt, men veldig behagelig pÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg