Siste feriedag….

Den siste feriedagen er nå godt i gang med strålende sol og mange varmegrader… Jeg blir alltid litt deppa den siste feriedagen for at nå er det slutt, og hverdagen begynner igjen. Når det er sagt så vet jeg jo at jeg kommer fort i gang igjen når jeg kommer meg på jobben. Alikevel syntes jeg at jeg har lov til å være litt trist, hehehehe!


Om litt skal jeg sette meg ut litt å nyte dagen, med kaffekoppen klar på bordet ved siden av… Vinja strøyk rett ut på balkongen med det samme jeg åpnet døra i dag, og hoppet opp i godstolen sin. Ronja har bare diltet i helene på meg siden jeg sto opp. Vi er egentlig litt trøtte i dag, for jeg ble sittende oppe til langt ut i de små timer å surre med bloggen.

Skulle lage profilbilde mitt større, men det var ikke fult så enkelt som jeg trodde. Jeg fikk høyden på bildet, men det ble ikke noe breiere… Så leste jeg til øynene ble store og våte, men det hjalp ikke. Profilteksten ville ikke flytte seg under bilde, og jeg klarte ikke å finne ut hvordan jeg skulle få det til. Da filmen Dypet sluttet på DR1 utpå morningen engang ga jeg opp å krabbet til sengs.

Nå skal jeg nyte min siste feriedag, så får profilbilde ha den størrelsen det har så lenge… Ha en fortsatt fin søndag, blogges!!

4 kommentarer
    1. Tida kan fÃ¥ riktig fart pÃ¥ seg om en begynner med ting pÃ¥ data’n. ^
      Du får kose deg riktig masse siste feriedagen din, skjønner deg godt.

    2. iidb: Huff ja, jeg glemmer meg helt bort nÃ¥r PC’n blir slÃ¥tt pÃ¥… Noen ganger lar jeg det være for Ã¥ være litt mer sosial, hehehe!! SÃ¥ langt har jeg virkelig kozt meg pÃ¥ siste fridagen…

    3. Har vært i gang en uke allerede og det kjennes ganske godt, men så har jeg da lenge fri også.
      Håper du får en vellykket jobbstart i morgen.

    4. Tove: Det gÃ¥r nok greit skal du se…, men jeg gruer mest for Ã¥ stÃ¥ opp siden jeg mer eller mindre har greid Ã¥ snu døgnet totalt de siste ukene. Derfor blir jeg nok ganske trøtt i morgen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg