NÃ¥ er det snart slutt…

Om et par timer er den siste feriedagen over, og jeg bare å gå å legge meg… Det går ikke ann å sitte opp til kl 01:00 eller 02:00 nå lenger, for da blir det umulig å komme seg opp i morgen tidlig. Jeg kan ikke begynne abeidsuken med å komme sent på jobben, vi har nok fleksitid men alikevel!!! Akkurat nå kjennes det veldig vemodig at ferien er over, men jeg vet jo det at jeg kommer raskt i gang igjen. Det ser sikkert mer enn nok å gjøre, så jeg kommer neppe til å kjede meg.. Siden jeg har vært borte i 5 uker fra jobben har det sikkert skjedd noe nytt som man må sette seg inn i……..


Når det ble for varmt å sitte ute på balkongen i sta gikk jeg inn å begynte å spille noen sportsspill…. Det gikk så innmari dårlig når jeg prøvde meg på Tennis forrige gang, så jeg bestemte meg for å forbedre resultatet mitt. Det klarte jeg oxo :o)) Jeg holdt på med sportspillene i nesten tre timer, og jobbet meg skikkelig varm. Ikke det at det var så veldig vanskelig å bli varm, for det var over + 30 C inne i stua og utenfor i kroken var det + 46 C puh. Det var selvsagt ikke så varmt ute i luften, men når man så på temp.måleren i kroken kjente man seg litt motløs. 

Pusejentene min lå ute på balkongen i varmen en god stund, men tilslutt kom de sjanglende inn å la seg på gulvet inne stua… Ronja flyttet seg hele tiden etterhvert som gulvet ble varmt av hennes egen kropsvarme. De hadde riktelig tilgang på vann der ute, men det ble for varmt for dem. Når middagen deres ble servert kom de å spiste litt, men matlysten var ikke storveis akkurat. Vinja hoppet opp på kontorstolen min å krøllet seg sammen, mens Ronja la seg på toppen av klatrestativet. De ligger å sløver fortsatt, og våkner nok ikke til liv før jeg skal gå å legge meg om ikke så altfor lenge :o))

Nå skal jeg vie det lille som er igjen av kvelden til å se litt på TV før jeg krabber opp i senga. Det beste som kunne hende er at jeg er faktisk er ganske trøtt i kveld, noe som kan sørge for at jeg sovner ganske raskt, i hope :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg