Bare en runde rundt kvartalet..

Wow, så fort disse tre første dagene har gått… Nå er nesten onsdagen gått, og det er bare to dager igjen å jobbe denne uka. Er jeg lei meg for det? NEI, absolutt ikke…., tvert i mot det er helt fantastisk.

Når lunchen nermet seg i dag var luften ganske stillestående inne på jobben så jeg bestemte meg for å ta meg en tur ut. Ute var luften helt hærlig, og temperaturen datt plutseligt pga uværet som var på veg. Det var godt å komme seg ut litt og røre på seg…. Etter å ha hatt ferie så lenge, og kunne være ute når jeg ville og så lenge jeg ville uten å måtte passe klokka er det stor overgang å bare kunne gå ut 30 minutter per dag. Jeg stakk innom Narvesen å kjøpte meg noen av matbladene mine, Vegetarian Living, Tara Smak og favoritten BBC GoodFood.. 








Ikke lenge etter at jeg hadde kommet inn på jobben igjen, begynte det å sprutregne… Det holdt ikke på så lenge, og tok med seg noen lyn og torden.. Jeg hadde jo fått med meg at det skulle bli uvær, og ble med en gang litt bekymret over at jeg ikke hadde dratt ut ledningene hjemme. Heldigvis så varte det ikke så lenge, så det var ikke noe å bekymre seg for alikevel :o))

Det var meningen at jeg skulle til fotpleie kl 16:30 i dag, men litt før lunch ringte Kristin å lurte på om det var greit at vi flyttet timen. Hun fortalte at mannen hennes var blitt syk, og jeg forstod det slik at han var kjørt inn på sykehuset i dag. Det var jo en selvfølge at jeg svarte ja til å flytte timen min under sånne situasjoner. Neste ledige time hos henne var ikke før 3. september, men det går greit egentlig. Neglene min begynner å bli litt lange, men jeg har et pedikyrsett som er batteridrevet så jeg kan gå over dem litt selv.

Nå skal jeg synke ned i godstolen for å se på Castle, og kanskje CSI før jeg hopper i køya… Ha en fortsatt fin onsdagskveld, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Det var litt av noen smell som kom i dag ja… men hørtes jo ut som du hadde en koselig dag tross alt 😀 Jeg ser ogsÃ¥ pÃ¥ de seriene der i blant, enda jeg ikke er av dem som ser mest pÃ¥ TV 😉

    2. Ideatroll: Dagen var slettes ikkes så verst den :o)) Jeg er nok dessverre litt av en tv-slave på kveldene, sukk!! Må nok få meg noen fritidssyssler som kan trekke meg vekk fra skjermen en stund, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg