Hvor ble dagen av….??

Dette er en dag som har hatt turbo i baken virker det som, for den har gått så utrolig fort unna. Trodde ikke det når jeg forsov meg litt i dag, da pleier som regel det sette standarden for resten av dagen.


Det har vært en strålende dag med masse sol og fint vær… Til morran i dag var det utrolig kjølig så jeg tok på meg skinnjakke for ikke å fryse, men da jeg gikk hjem ved 14 tiden var det blitt ordentlig sommertemperatur. Da var det bare å slenge skinnjakka over armen, for det var altfor varmt å ha den på.

Jeg hadde time hos fotterapeuten i dag kl 15, så derfor måtte jeg gå så tidlig fra jobben…. Rakk akkurat å stikke hjemom for å skifte til lettere sko og ta med rene sokker til etterpå. Hælen min var litt vond i dag, men etter at Kristin hadde massert foten, helen og leggene mine var smertene borte…. hærlig :o)) Hvor flott hadde det ikke vært om man hadde råd til å gå en gang i uka til massasje av føtter og legger…… jeg drømte meg nesten bort der, hehehe!!

Når jeg kom på jobb i dag måtte jeg legge alt til side for å ta et hastetilbud… Forespørselen hadde kommet på fredag når jeg hadde fri, men siden det ikke var noe komplisert tilbud gikk det ganske raskt å beregne å få ferdig. Jeg har flere som ligger på vent, men der mangler det opplysninger så jeg får ikke satt i gang med dem riktig enda. Siden jeg skulle gå så tidlig droppet jeg lunchen min, og satt å jobbet i stedet.

Jeg fikk ikke sett Alt for Norge i går, men de sender den i reprise i nå i kveld så jeg får den med meg alikevel :o)) Det er alltid spennende se hvilke prøvelser de blir utsatt for mens de er her!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg