Bare en kjapp tur innom….

Overraskelsen var ganske stor da jeg kom på jobb i dag, og der satt bare en av kollegene. Siden klokken var 08:30 trodde jeg de andre var på møte, men det viste seg at alle de var syke. Dermed er jeg helt alene på telefonen i hele dag, for kollegaen skal teste hele dagen å er fritatt. Det er egentlig helt greit for det er ikke så veldig mange telefoner, og de gangene jeg må avsted for å gjøre noe kan jeg stenge. Da går telefonen over til kundesenteret vårt.

Hadde egentlig tenkt å ta meg en tur ut i lunchen i dag, men det regner å jeg orker ikke tanken på gå ute å traske i byen med paraply…. Derfor blir det et par tørre knekkebrød foran PC’n og bloggen :o))

Da jeg holdt på å gjøre meg ferdig i dag hørte jeg en forferdelig brak ute på kjøkkenet. Det var Ronja som hadde vært i farten, og klarte å velte en stol over ende. Stolen lå på siden og hun satt mellom stolbena og var helt forvirret og litt redd. Jeg trodde kanskje hun hadde skadet seg, men etter å ha kjent over kroppen og bena hennes fløy hun av gårde. Like etter jaktet hun på søsteren sin, så det så ut til at alt gikk helt fint :o)) Man blir jo litt bekymret da vøttø!!

Etter gårsdagens ufrivillige trimmende er jeg litt shakin’ Stevens i kroppen i dag, og matlysten er ikke på topp. Da jeg våknet til morran hadde jeg nok litt feber, men etter å ha tatt en febernedsettende så er det under kontroll. Tenker dagen får ben å gå på, og før jeg vet ordet av det er det på tide å gå hjem igjen.

Ha en fortsatt fin tirsdag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg