Trøtt….


Det er akkurat det jeg er i kveld, forferdelig trøtt og sliten…. Jeg har har egentlig vært litt sigen hele uka siden omgangsjuken på mandag, noe som nok slo meg ut mer enn jeg ante. Godt at det er en kort uke for det er kun tre jobbedager for meg denne uka. Det blir nok ikke å sitte oppe til langt på natt i kveld, selv om jeg har fri i morgen.

Brrrr, ute har gradestokken begynt å krabbe nedover på kvelden, og i dag var jeg så frossen at jeg fant frem den gode gamle vifteovnen… Vinja ble veldig nysgjerrig på den, og hun skulle så gjerne ha gått forbi foran den, men den blåste varmt luft på henne å det likte hun ikke i det hele tatt. Alike vel stakk hun nesen frem i et forsøk på å lure seg forbi, men hun turte ikke gjøre det… godingen :o))


Når mammen finner fram kaffekoppen og litt kjeks så får hun raskt et par gjester på bordet… De vil ikke ha noe av det, men det lukter så spennende å begge to sitter å stirrer på meg med store øyne. Det er jammen godt at jeg har klesrulle fra Clas Ohlson, for de legger igjen endel hår på duken. Jeg burde egentlig få raaabat så mange jeg kjøper av dem, hehehe!! Hva jeg skulle ha gjort uten vet jeg ikke, så kjekt å rulle over å samle sammen alle kattehårene :o))

Mamma’s gamle venninne på 90 år ringte meg i sta for å skravle…. Vi hadde ikke pratet på veldig lenge så hun hadde veldig mye å fortelle om, og da kunne jeg sette meg tilbake å bare lytte så lenge. I dag hadde hun vært i begravelse til en dame hun pleide å være sammen med, som var 10 år yngre enn henne. Hun snakket om det, at det snart ikke var noen igjen på hennes alder som det gikk ann å ha en fornuftig samtale med. Det er nok hyggelig kunne bli gammel når man er frisk, men det blir nok ensomt etterhvert når alle vennene faller fra en etter en. Etter begravelsen hadde hun og et par andre damer dratt en tur på Tøyen hvor 90 åringen bodde da hun var nygift. Hun hadde ikke vært der på en god stund, og ble veldig skuffet over å se at omtrent alt av butikker var stengt der nede. De hadde tenkt å stikke innom bakeren for å ta en kopp kaffe, men den var heller ikke der. De hadde tilslutt gått inn på en Asiatisk kafe/restaurant hvor de hadde fått fantastisk service…

På tide for denne damen å ta kvelden, for kroppen trenger noen timer i vannrett stilling under dyna… GOD NATT!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg