1, 2, 3, 4, og enda flere….

Hvor mange ganger har jeg sagt at jeg skulle gjøre det? Hva, jo pusse vinduene mine vel! Det er altfor mange ganger til at jeg kan huske det, uten at det har blitt noe av. Enten så har jeg funnet en god undskyllning for å gjøre noe annet eller så har det regna så det spruta i bakken.


Akkurat så mange vinduer hadde jeg å pusse, 18 stk., så etter et par kopper kaffe for å få i gang kroppen på formiddagen satte jeg i gang. Jeg hadde avtalt med Anne at hun skulle komme utpå dagen å “bare” være der. De tre store vinduene er veldig tunge, og har en tendens til å hoppe ut av sporet. Gjør de det så klarer ikke jeg å løfte dem på plass igjen alene. Derfor skulle Anne være der, og hjelpe meg å løfte, hvis det skulle bli nødvendig. Jeg ble ferdig med alle de andre vinduene før hun kom… Det er så vanvittig godt å endelig få tatt dem, og det blir neppe flere ganger i 2012….

Kroppen min var ikke helt fornøyd dag jeg våknet i dag ved 10 tiden, og den protesterte høylytt når jeg prøvde å komme meg ut av senga… Jeg kunne ikke bli liggende hele dagen heller, så det var bare å vise hvem som var sjefen. Når man først var kommet seg opp gikk det jo selvsagt mye bedre, og kroppen spilte mer på lag ettersom dagen gikk…. Føler meg nok litt vissen og sliten nå i kveld, men etter en god natt søvn i vannrett stilling regner jeg med at det bedre i morgen :o))

Sitter å venter på at Indiana Jones og Krystallhodeskallenes rike skal begynne

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg