SÃ¥ trøtt og sliten…..

Hele denne uka har jeg vært oppe tidlig på jobben, men jeg har jo ikke vært noe flink til å komme meg i seng på kvelden… Derfor har jeg vært så trøtt og sliten når jeg har kommet hjem at jeg ikke har orket noen ting. I kveld fryser jeg så fælt at jeg har funnet frem vifteovnen og satt den på bordet ved siden av meg. Jeg begynner så smått å bli tint opp, hehehe…

Tidligere i uka hadde jeg avtalt å møte Anne i ettermiddag, for å bli med henne å finne en kjole til festen hun skal på snart. I tillegg ville jeg prøve å få tak i en bursdagspresang til henne. Vi pleier vanligvis å være med for å plukke ut gavene selv, da får vi noe vi trenger i stedet for noe som bare stues bort i et skap å ikke brukes.


Det er snart på tide å pynte heimen til høsten, og da måtte vi jo innom Black Design for å se om de hadde noe som passet. Det tok ikke lange tiden innen jeg fant en hel masse å stashe opp stua med :o)) Det ble orange stuegardiner, sorte duker, orange lysglass til lysestaken min og putetrekk til sofaputene. Ble skikkelig fornøyd med det jeg fant. Anne hadde lyst på de samme putetrekkene, men syntes ikke hun hadde råd. Da jeg sa at hun kunne få et i bursdagpresang slo hun til, og så kjøpte hun et selv. Tenker at jeg ordner og pynter til helgen :o))

Vi dro videre til Strømmen Storsenter hvor Anne fant en lekker sort kjole hos PM… Den satt som et skudd, og hun kledde den virkelig godt :o)) Hun hadde håpet at hun skulle finne en kort pyntejakke som hun kunne bruke over, men det var ingen som falt i smak. Jeg fant meg 3 cardigans hos Lindex, i lune og fine høstfarger. Tror vi var innom omtrent alle butikkene på senteret, og til slutt orket ikke hælen min mere. Den var så smertefull at jeg greide nesten ikke å gå et skritt lenger. Det var definitivt på tide å tenke på hjemturen :o))


I forrige uke kjøpte jeg meg disse to bøkene på salg… Ga 128,- for begge to, og det var ikke ille med tanke på hvor tjukke de er å hvor mange oppskrifter det finnes i dem. Har nelig bestemt meg for at jeg skal begynne å bli litt mer huslig, og i den forbindelse har tenkt å begynne og bake brød. Det er noe jeg ikke har gjort på mange år. Sist gang jeg prøvde meg på brød ble de så harde at jeg kunne bruke dem som balltre. Etter det bestemte jeg meg for at det der gadd jeg ikke å prøve igjen, dumt men sånn var det nå i alle fall :o))

Når Anne så bøkene fikk hun lyst på de, og spurte om jeg kunne kjøpe dem for henne… Siden de var satt ned i pris var det jo ikke sikkert at det var flere igjen, men jeg var heldig i går å fikk tak i begge to. Da putetrekket var litt lite så ble vi enige om at bøkene ble bursdagspresang oxo. Så greit vettu når bursdagsbarne er med å bestemmer, hehehe!!

Nå sklir snart øynene igjen på meg, så derfor skal jeg ikke sitte her i stolen å halvsove til kl 01:00 som jeg gjorde i går… Nei, nå går jeg rett å slett å legger meg, GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg