Lei av å fryse….

I ettermiddag orket jeg ikke mer….. Hver kveld hele uka har jeg sittet inne å fryst så tennene har raslet i munnen, men i dag var det altså slutt. Dermed ble det premiæredag for panellovene mine, og en stund lukta det så svidd at jeg nesten trodde at det skulle ta fyr, hehehe!!! Tiltross for hyppig støvsuging av ovnene er det ikke til å unnga at støv og kattehår fyker ned i. Nå har de stått å godgjort seg noen timer, så det er så lunt og kozelig i stua at jeg bare sitter her å nyyyyyter :o))

Det var jo ikke så rart kanskje at det ble så kaldt inne i dag, for jeg holdt på ute på balkongen med planting å det var ikke spesielt varmt ute akkurat……


Var en tur på Plantasjen på Skullerud i dag, og kjøpte inn Erika til balkongkassen…, ble ganske fint syntes jeg selv. De solgte små kasser med 3 Erika i, og det syntes jeg var en en god ide. For de kunne jeg sette rett ned i balkongkassen uten å drive å styre med jord og planting. De var litt tørre så jeg vannet dem ekstra godt… Jeg har aldrig hatt denne sorten før, men en gang må jo være den første.

Da jeg var på Plantasjen begynte det å regne og blåse noe vanvittig…. Plaktatene slang og veltet overende å dro med seg kjeramikkpottene så de gikk i asfalten med et bra og knuste. Pottene var stablet ganske høyt og usikkert, og Plantasjen kan jo prise seg lykkelig for at ingen gikk forbi da de deiset ned. Hvis et barn hadde fått de over seg hadde det kunne gått ganske ille….


Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en Erika å sette i den blå potta, men så ombestemte jeg meg å kjøpte en Buksbom i stedet. Kattene elsker å tygge på Erika’n men Buksbomen gadd de ikke å smake på. Den ble omhyggelig snust på fra topp til tå, men de nøyde seg med det :o)) Jeg tenkte ikke på å kjøpe noe jord i dag, men heldigvis så hadde jeg igjen nok til å fylle opp potta, puh!!

I morgen skal jeg ned på gravlund for å sette ned en Erika der oxo….. Har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har vært der på evig lenge, og regner med at det ikke ser ut der i det hele tatt. Masse ugress og visne blomster, pinlig!! Når jeg tenker etter så har jeg ikke vært der siden mammas bursdag, 27.06., nå ja ikke noe å gjøre med det som har vært. 

Utrolig, men de siste to dagene har venstre kneet mitt og høyre hæl vært ganske bra og omtrent smertefrie. Jeg vet ikke hva jeg har gjort for at de skulle være blir så bra så plutselig, men det spiller egentlig ikke noen rolle så lenge de er bedre. Begynte å bli ganske sliten av å ikke kunne gå ordentlig uten å halte eller være redd for at kneet mitt skulle svikte. Bare å krysse fingrene for at det fortsetter :o))

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg