Stille formiddag….

Ingenting er som en høstdag etter regn… Nydelige farger og lukten, akkurat det siste er det nok litt dårlig med i dag. Forkjølelse blomstrer og desentralisert er tett og inne i hode føles det som om noen har puttet en hel sekk med vatt. Alikevel har jeg satt meg ut på balkongen med en kaffekopp sammen med pusene.

Det har regnet ganske bra i natt ser det ut til… Akkurat nå er himmelen lys grå og sola strever med å trenge igjennom. Vi får se hvem som går seirende ut av den kampen etterhvert.

I natt har jeg sovet utrolig godt og igjennom hele natten, uten å våkne en eneste gang. Jeg hostet så fælt i går kveld at jeg tenkte at dette blir en lang natt. Heldigvis ble det ikke sånn. Selv med feber i kroppen føler jeg meg ganske utvilt 😀

Ha en fortsatt fin lørdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg