Lørdagskveld…..

Med feber i kroppen og hostkuler så det rista i veggene i dag ryddet jeg i matskapet, kjøleskapet og i fryseren….. Jeg hadde mest av alt lyst til å bare sitte langt ned i godstolen å syntes synd på megselv, men fant ut at det var så demotiverende at jeg måtte opp av stolen. Til tross for at desen var dett så kunne jeg kjenne en ekkelt lukt i kjøleskapet, noe lå å rotnet der inne. Derfor bestemte jeg meg for å gå på jakt etter syndebukken, og fant den nederst i kjøleskapet. Der sto det en boks med oppskjært paprika som var blitt glemt bort. Jeg er veldig glad for at jeg var tett i nesten, så jeg slapp å kjenne hvor uggent den egentlig luktet, iiiisj!!

Når jeg nå først var i gang gikk jeg løs på matskapet og fryseren oxo, og fikk kastet ting som hadde brukt opp sin besøkelsestid… Jeg har sagt det før, og jeg må si det igjen: SKJERP DEG, og slutt å handle ting ting som du mest sannsynlig aldri kommer til å spise. Det hører ingen steder hjemme å kaste bort så mye penger igjen og igjen, for det er jo det jeg gjør :o(( Det ble noen poser som kom ut i søppelen, og siden jeg ikke hadde nok grønne poser måtte jeg dessverre bruke vanlig plastposer…, ikke bra!!


Jeg slang et sjal rundt meg å satt meg ut på balkongen i sola, og spiste en sen lunch…. Pusene hoppet og spratt opp og ned av klatrestativene for å følge med hva noen skjærer holdt på med ute på bakken. De var helt ville, og bedre ble det ikke når skjærene oppdaget dem å begynte å erte. En av dem satt seg rett foran pusene på blomsterkassen uten å være redd, for den forstod at de ikke kunne komme ut. Et festlig skue :o))

Etterhvert skjønte jeg at det skulle mer til enn å sitte å vile litt på balkongen, så jeg rusla inn i senga å la meg “litt”. Vel, det var meningen at jeg bare skulle ligge en liten stund, men det ble 3,5 time gitt. Jeg våknet en gang av at Vinja kom ruslende å la seg inntil meg… Hun pusset pelsen sin nøye og omstendig innen hun la seg godt tilrette å sovnet. Jeg trengte nok å sove litt, for jeg føler meg litt bedre nå :o))

4 kommentarer
    1. Hvorfor er man alltid mest syk i helgene? har funnet ut at det må være fordi vi ikke har tid i uka. for noen års siden jobbet jeg sammen men ei jente og hennes mor fikk kreft. Fikk jeg influensa på den verste tiden men jeg kunne ikke være syk på grunn av min kollega og jeg ble faktisk frisk nok til å gå på jobb på mandag. Tror du også har det sånn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg