Endelig….

Hele dagen har jeg tatt det helt med ro, spist febernedsettende og drukket masse veske for å prøve å bli kvitt denne hærsjens feberen jeg sliter med. I kveld ser det faktisk ut til at det har fungert, og jeg føler meg bedre enne jeg har gjort på flere dager. Hode føles ikke lenger som om det er fult av vatt, og hørselen har kommet tilbake igjen. De siste dagene har det vært litt som om jeg har sittet inne i en trommel, og jeg har ikke helt klart å følge med i verden utenfor.


Det er ganske irriterende at så fort jeg blir forkjølet så må jeg få denne høye feberen, og basseluskene stortrives i kroppen min… De har aldrig noe hastverk med å forlate den, til tross for at jeg bruker alle de lokkemidlene jeg har til rådighet. Noen ordentlige stabeis er det de er…. :o(( Denne gangen ser det ut til at de tar avskjed litt tidligere enn de pleier, så jeg regner med at de har peilet ut en annen stakkar å infestere de neste dagene. Stakkar!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg