Torsdag, min nye favorittdag….

Litt vanskelig var det å komme seg opp av senga i dag, men med god hjelp av to puser som hoppa opp på meg gikk det til slutt. Så oppdaget jeg at det var ikke tirsdag men torsdag, og da ble alt så mye enklere. En dag nermere helgen og frisørtimen for å fixe ettervekst og klippet vekk noen fliser i tuppene. Bare det å få fixet på håret er jo nok til at humøret siger fra 40% på barometeret til 95% :o))

Det kraftige regnværet som hovret over Oslo i går ser ut til å ha blåst seg bort for en stund, og akkurat nå har vi blå himmel og noen hvite søte skydotter her og der. Temperaturen var ganske frisk til morran med + 7C. Favorittskoene min hadde tørket opp igjen fra gårsdagens bad, så jeg kunne ta de i dag… heldigvis.

Noe som ikke var sånn veldig festlig var at det venstre kneet mitt og høye hæl nå har bestemt seg for å plage meg igjen.  De har i grunnen vært ganske medgjølig den siste tiden, så jeg trodde at det gradvis skulle bli bedre og kanskje forsvinne igjen… sånn ganske snart. Så heldig er jeg altså ikke :o(( Jeg prøver å gå så mye jeg orker her inne, men til tider blir det mye sitting foran pc’n å da stivner begge to. Hver gang jeg reiser meg opp ser jeg ut som jeg 100 år når jeg forsøker å sette kroppen i bevegelse, og det ser sikkert helt komisk ut, hehehe!!

Nå skal jeg ta meg en liten lunch og spise knekkebrødet mitt, for noen spasertur på byen blir det definitivt ikke på meg i dag. Ha en fortsatt fin torsdag, blogges :o))

5 kommentarer
    1. God bedring med kneet og hælen din,hÃ¥per det ikke plager deg sÃ¥ mye …
      Du må legge ut bilde av deg etter frisørtimen din da:) Gleder meg til å se min nye søster 🙂
      Klem Laila :))

    2. lailasfoto: Det er ikke like ille vær dag… I dag har jeg en bedre dag igjen, men jeg kjenner at jeg mÃ¥ være litt forsiktig nÃ¥r jeg reiser meg opp etter Ã¥ ha sittet en stund… Hehehe, det er vel alderen som tynger :o))

      Du skal få både før og etter vettu :o))

    3. SÃ¥ bra :0) Liker at det ikke er slik ver dag :O)
      Vi som bare blir yngre og yngre,da kan det ikke være aldrern :O) :O)
      Gleder meg til før og etter bildene :O)
      Klem laila

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg