Klokka gÃ¥r….

Måtte bare stikke en rask tur innom mens lunchen raser av sted…. Tror faktisk at det er den halvtimen i løpet av dagen som går fortest av alle i løpet av arbeidsdagen. Vi har jo bare 30 minutter i løpet av en dag, og skal du ut for å shoppe og samtidig spise litt er det så vidt at tiden strekker til.

I dag er det et fantastisk vær ute, beklager ikke noe foto, og det er litt trist at man må være inne i dette fine været…. Den ene kollegaen min sa hun kunne sitte til kl 16 i dag, og hvis vi andre ønsket å gå tidligere var det greit for henne. Da hun foreslo det sa jeg nei, men nå har jeg revurdert og tror jeg kommer til å benytte meg av tilbudet. Det er tross alt fredag, og det hadde vært godt å komme seg ut av byen litt tidligere….

Det venstre kneet mitt er ikke så smertefult i dag, men jeg må alikevel være litt forsiktig når jeg har sittet en stund å skal begynne å gå. Det er utrolig stivt og stramt å den minste feilbevegelse så er vi i gang igjen. I går satte jeg meg oppe i senga og la en pute under kneet for å se om det kunne hjelpe på litt, og det ser faktisk ut som om det har gjort det. Kanskje jeg skal gjøre det samme i kveld oxo… Da er kanskje kneet bedre i morgen når jeg skal sitte hos frissan i noen timer. Høyre ankel er nå forsvalig pakket inn i en støttebandasje som gjør det enklere å gå uten smerter. Siden jeg ikke har så veldig mye smerter i dag, er humøret steget endel grader oxo :o))

Hode mitt har tatt igjen de forsømte dagene, og det er klar over at det er fredag og ikke onsdag…. Siden jeg var dårlig mandag og tirsdag har jeg hele denne uken følt at jeg lå to dager på etterskudd. Godt at man er på track nå som helgen snart er her….

Da var den lunchen snart over, og saken som var så komplisert ligger å venter på at jeg skal kaste meg over den å få den ferdig før jeg går for dagen. Det går nok greit.

Da håper jeg alle kan ha en riktig god fredag, og nyyyyyt den til det fulle. Vi blogges :o))

2 kommentarer
    1. godt at noen har fint vær, her har det bøtta ned helt til nå. Jeg har ikke lunsjpause i jobben min så det er sjelden jeg spiser noe på jobb.
      Håper kneet ditt blir bedre og at du får ei fin helg.

    2. hobbyting: I dag har det virkelig vært godt vær, ikke en regndråpe å se :o)) Kneet mitt blir sikkert bedre igjen, men det kommer nok til å ta litt tid :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg