Tidlig oppe, nei egentlig ikke….

Mine gode forsetter om å stå opp tidlig i dag falt i grus allerede i går kveld…. Jeg satt å surra på nettet, og fulgte ikke helt med på klokka da jeg oppdaget at The Deep med Nick Nolte gikk på DR1. Så bra å avslutte kvelden med det tenkte jeg å begynte å se. Da var jo klokka allerede midnatt, og innen filmen var slutt var klokka nesten 03:00. Jeg kom meg ut av senga 09:30 i dag, og det var vel egentlig ikke så ille for jeg har all verdens tid til jeg skal til frissan….

Venninnen min var innom å leverte nøklene sine til meg… Jeg skal nemlig mate Felixpusen mens de er med Color Line til Kiel. Etter sommerferiens Fres og Knurr i en uke når han var her fant vi ut at det er bedre at han er hjemme alene, og så drar jeg heller opp å ser til ham. I morgen får han mat av Anne på morningen, og så drar jeg opp på ettermiddagen og gir han litt da. Han er vant til å få våtfor om morgen og kveld, men på mandag blir det ikke noe før jeg er ferdig på jobben. Så kommer de jo hjem igjen tidlig på tirsdag, så da behøver ikke jeg å dra dit. Jeg tenkte på at jeg skulle spørre om Anne kan gjøre det samme for meg om ikke lenge, for jeg tenkte å reise opp å besøke familien på Rjukan/Atrå å da er det så fint å ha mer enn en dag på det.

Ute er det et like fantastisk og flott vær som det var i går, knallbå himmer som virker enda mer knall med løvtrærne i forgrunnen med høstkåpe på… Det er jo på sånne dager man burde dra til skogs med fotoapparat og knipse masse høstbilder, men i dag rekker jeg ikke det. Nå må jeg kle på meg fjeset mitt og gjøre meg i stand så jeg ikke får dårlig tid.

Ha en fortsatt fin lørdag uansett om det regner, snør eller sola skinner, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg