SÃ¥ var tirsdagen nesten over….

Endelig var kneet mitt og hælen min i så god form at jeg orket å gå meg en tur i lunchen i dag…. Det var jo så fint vær at jeg bare måtte ut å lufte meg litt. Forrige dagen ryddet jeg i undertøyskuffen min og kastet undertøy som ikke lenger var så fint. Derfor bestemte jeg meg for å ta meg en tur ned på Kaph Ahl for å fornye det jeg kvittet meg med. Jeg endte opp med 9 nye truser og en deilig bomulls pysjbukse. Den jeg har nå rekker bare til rett nedenfor kneet og er ikke noe serlig behagelig å bruke når det blir kaldere.

Jeg klarte å motstå fristelsen til åta en shoppingrundte på Oslo City, men det var bare så vidt at jeg klarte å la være, hehehe!! Det var ikke noe jeg trengte så det var kanskje like greit at jeg lot være, ellers hadde jeg nok kommet hjem med noe jeg ikke trengte :o))



Været har vært eksemplarisk i dag oxo… Bare sol og blå himmel å rundt + 10 C midt på dagen… Det var nesten litt leit å gå inn igjen når lunchen var over, og jeg kunne godt ha tenkt meg å tatt meg en lang spasertur i byen. Ned til sjøen hadde vært fint, men dessverre så rekker ikke halvtimen min til det. Får vi fint vær til helgen og bena mine fungerer som de skal, så blir det nok en tur på meg :o))


Jeg holdt meg til halvtimen min, og rusla tilbake til jobben og spiste en yoghurt mens jeg fortsatte å jobbe. Alle er på flyttefot om dagen på jobben, vel sånn ser det i allefall ut som. De som overtok våre gml plasser måtte flytte på seg å havnet bak oss. Avdelingen som satt der før har mistet noen sjeler til prosjekter, og de samlet seg på en rad sånn at de frigjorde raden langs vinduet. Jeg satt med en følelse at vi oxo måtte flytte på oss, men det ser ikke ut til at det blir noe av i denne omgangen…. Hehe, det kan fort forandre seg det!!

De to siste dagene har jeg vært hos Anne og matet og sett til Felix mens de var i Kiel. I går når jeg kom hadde han vært alene siden søndag kl 17, og han mer eller mindre ramla ned på meg fra komoden i gangen. Han mjauet så høyt og sårt så man skulle tro at hans siste time var nær. Jeg satte meg ved kjøkkenbordet, og han hoppet opp å malte å strøyk seg inntil meg. Vanligvis er ikke han av den kozete sorten mot meg, men nå fikk jeg lov til å stryke og klø han over hele kroppen. Jeg tror at jeg satt å kozte med han en halvtime, men da var han fornøyd å ville ha middagen sin. Etter det var han fornøyd, og det var helt greit at jeg gikk igjen. Snakket med Anne etter at de kom hjem på formiddagen og Felixen hadde vært akkurat like dann da. De måtte ut å handle litt, og det likte han ikke… var nok litt bekymret for at de skulle bli borte for han igjen :o))

Kjenner meg tung og trøtt i kroppen, så det blir nok ikke så lenge før jeg krabber opp i loppekassa… Jeg har et morgenmøte i morgen i Klubben som jeg må på, og da er det greit å være litt våken.

2 kommentarer
    1. Heisadaisan:)
      Så flott vær dere har da heldiggriser!!! Vi har regn regn og atter regn ;( Men nå sier de på radioen at det skal komme sol fra i morgen av og den skal visst vare i 5 dager.. høøhøøø sier nå eg for det tror eg ikke før eg får se det:) Svein er kommet heim og nå er hele flokken samlet og mest sannsynlig så reiser vi på hytten i noen dager:) Han må bare bli ferdig med jetlaget sitt:) Det skal ivertfall bli godt med noen pc frie dager:)
      Ha en strålende flott dag videre:)

    2. Allis: Vi fÃ¥r krysse fingrene for at det fortsetter bÃ¥de hos deg og her :o)) Godt Ã¥ fÃ¥ gubben heim igjen tenker jeg, men det var vel stor overgang Ã¥ komme hjem til kalde nord etter varmen “over there” Koz dere masse pÃ¥ hytta :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg