Kaboooooom…….!!!

Jeg holdt nesten på å eksplodere i sta…. Jeg ble så sint på den nyeste PC’n min at jeg slang den over bordet og opp i sofaen så den nesten spratt ned på gulvet igjen. Da hadde jeg holdt på siden midten av 71 grader nord for å komme meg på nettet, uten å lykkes. Det er ikke noe galt med nettett mitt, det har jeg sjekket men med selve PC’n og jeg kjenner at trykket begynner å bygge seg opp igjen bare jeg tenker på det.


Ikke ville den åpne internett og ikke kom jeg inn på mailen mine, så alt var bare sorgen….. Jeg kan være tålmodig når det gjelder mange ting, men når jeg ikke kommer på nett…, se det takler jeg dårlig. Etter å ha krangla med den forbanna PC’n i nesten 1,5 time ga jeg opp, å de var da den fløy igjennom rommet. Fant frem 13′ i stedet, men den hadde ikke vært i bruk på ganske lenge så den skulle oppdatere alt som var å laste inn over 600 mailer, så jeg kom ikke på nett med en gang der heller… Tilslutt årna det seg, og jeg fikk sletta alle mailene i innboksen.. Da ble den plutselig veldig så medgjørlig… 

Vet ikke hva jeg skal gjøre med den andre kranglefanten, for å sitte og bruke evigheter for å komme seg på nett gidder jeg bare ikke… Jeg kan ikke akkurat gå bort å kjøpe meg en ny en nå igjen. Det er idiotisk og dessuten har jeg ikke råd til det akkurat nå. Kjenner noen som kan alt som trengs å vite om PC’er så jeg skal spørre han om han kan se om han finner ut hvorfor den er så håpløs. Var jo så fornøyd med den til å begynner med, siden den hadde en relativt stor og god skjerm…..  

Burde vel egentlig ha gått å lagt meg, men jeg kjenner at jeg må roe temperamentet mitt litt først, ellers får jeg i allefall ikke sove!!

6 kommentarer
    1. Høres ut som du har samme problemet som jeg hadde men min forrige pc. Ikke kom jeg på nettet og av og til forsvant programmer fra maskina om natta. Lyden hørtes ut som noen saget jern og i det hele var den helt umulig. Merket var Acer og det endte med at jeg ga den bort til en nabo. Han fikk hjelp av en venn som tømte maskin helt og satte den opp på ny og de fikk den til å virker og for meg virket det som det var noen som kom seg inn på den bakveien. Leste om at Acer har en bakvei som de nektet å fjerne så det ble ikke Acer da jeg kjøpte ny maskin.

    2. Hørtes sykt kjent ut! Jeg liker ikke min “nye” flotte røde pc enda. Skulle gladelig bytta den ut med den pÃ¥ 5 Ã¥r som jeg knakk skjermen med. Men det nytter jo ikke .. SÃ¥ jeg fÃ¥r slite med vanskelig tastatur og treig reaksjon. Merkelig, til en pc som kosta over 8000 kroner sÃ¥ er jeg sinnsykt misfornøyd!! Hater nye duppedingser ogsÃ¥, sÃ¥ det er vel bare meg det er noe galt med ..

    3. hobbyting: Min er en Toshiba, men ikke av de dyreste og helt sikkert ikke av de raskeste heller. NÃ¥ har jeg satt den bort, og bruker lillebror i stedet…. Det gÃ¥r som en drøm :o))

      Har ikke hørt om det du sier om Acer, men det skal jeg jammen tenke på hvis/om jeg kjøper en ny PC på et senere tidspunkt.

    4. I gode og onde dager!: Vet du, siden jeg bor alene sÃ¥ er det mange ting jeg mÃ¥ fixe selv, men dette med pc’n er ikke helt mitt bort Ã¥ da blir jeg oxo som fruen pÃ¥ bilde, hehehe!!

    5. Marit: PC’n med problemene er oxo veldig treg i tillegg til alt det andre, men min kostet ikke sÃ¥ mye… Omtrent halvparten. Like greit Ã¥ bruke lillebror i stedet….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg