For et nydelig vær vi har… NOT!

Dette er været vi har fått tildelt i dag, nydelig hva?

Sånn så det ut for 20 minutter siden, men nå har tåka blitt enda tjukkere å ligger enda nærmere bakken. Ikke noe festlig vær å gå ut i, så derfor har jeg holdt meg inne i hele dag. Jeg har holdt på å småpuslet litt inne med å finne frem andre lyslykter og lysestaker. Som jeg fortalte tidligere så ble jeg veldig inspirert av en annen bloggers lyse og fine adventsfat, men etter å ha brukt noen dager på å tenke på hva som jeg mente passet her i heimen så falt valget på det jeg alt har fra Black Design.

Den første lykten som kom ned fra skapet, var favoritten min fra Plantasjen.. Dette er no 2, for en jul for et par år siden var det en liten pus som skulle hjelpe mammen sin med å pynte, problemet med det var bare at pus tok tak i duken å dro den og lykten mot seg. Krasj sa det og lampa lå på gulvet, og ikke et glass var helt… Da forsvant pus og gjemte seg før jeg rakk å si noe, hehehe Fant vel ut at det var best å gå i dekning i tilfelle mammen skulle bli veldig sint. Jeg ble jo det, men det gikk ganske fort over :o)) Det beste av alt var at de hadde maken lykt på Plantasjen tiltross for at det var et år siden første ble kjøpt, puh!!

Dette er en lykt fra Black Design som har blitt en stoooor favoritt, og som jeg syntes er veldig trist å pakke bort når vi kommer ut på nyåret. Ble veldig lunt og godt i stua når lyktene ble tent :o)) Jeg har funnet frem flere av Black Design lyseholderne, og byttet de ut for å få lunere stemning over hele heimen… Er ikke store grepene som skal til for å få det til :o))

Vinja har funnet en papirremse som hun leker med… Den skyves, kastes, daskes og sleikes på og er virkelig populær. Ikke noe vits egentlig å kjøpe dyre leker til kattene, for de har det like gøy med ting som tilfeldigvis ramler ned på gulvet eller som de stjeler. Vinja kan holde på i evigheter med denne papirremsa, og hun mjuaer og det høres nesten ut som om hun prater til den :o))

Ronja lå på toppen av klatrestativet å så ned på søsteren, men hun gadd ikke å gi fra seg plassen deroppe for å komme ned på gulvet. De gangene hun gjør det, er ikke Vinja sein om å sprette oppover å ta plassen hennes. Nei, hun bare kikket litt halvinteressert ned på hva som skjedde der nede, og så la hun seg godt til rette å sovna igjen :o))

Det har vært masse sport på tv i dag fra Gällivare i dag hvor vi gjorde det bra :o)) Nå er det hopprenn fra Lillehammer, og nå skal Anders Bardal hoppe………………….. Uff da, ble ikke så lang og han landa på 4 plass så langt. Litt å jobbe med i andre omgangen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg