Jeg klarte bare ikke å la være….

Jeg vet at jeg burde ha latt være, men når jeg åpnet kjøleskapsdøra i sta var det som om esken med sjokoladekaken lyst der den lå. Som om den hadde en glorie som sørget for at jeg så den med en gang. Da forsvant all viljestyrke, og jeg “BARE” måtte smake på et stykke, eller to ble det vist.


Nå er kakestykkene spist opp og kaffen drukket opp, og jeg kjenner den dårlige samvittigheten min lure framme i pannebrasken… Det var så godt at jeg skal helt enkelt fortrene hele følelsen, og bare tenke på for en ren nytelse det var å spise dem :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg