Lazy søndag foran tv’n….

Det er deilig innimellom med totalt late dager, hvor man kan synke langt ned i godstolen å bare stirre bort på tv skjermen. I dag har det jo vært masse sport på tv, og det er noe som interesserer denne damen :o)) Da jeg sto opp ved 10 tiden i dag kom det dalene noen snøfnugg av større størrelse, men det var ganske kortvarig. Etter det så det nesten ut som om det kunne bli mulighet for litt klarvær over manglerud åsen.

Ikke så lett å se men det snør faktisk igjen… Når jeg ser ut av vinduet akkurat nå snør det faktisk ganske bra, men det ser ikke ut til at det kommer til å legge seg. Det er nok ikke kaldt nok nede mot bakken for det. Kozelig å sitte inne i en god varm stue å se ut på snøen som stille daler ned mot bakken :o))


Forden skulle ha vært vasket om fredagen, men etter den ubehagelige opplevelsen jeg hadde da dro jeg hjem i stedet. Etter å kikket litt på langtidsvarslet så jeg at det var meldt litt kuldegrader, så jeg pakket godt på meg i sta og dro opp på ESSO-stasjonen ved Ytre Ringvei. Det var endel folk der mens jeg ventet på min tur i vaskehallen, men så begynte Cupfinalen å da ble det raskt litt mindre biler der. Da jeg dro opp til stasjonen var det ikke så veldig kaldt, men på den korte stunden det tok å vaske bilen så hadde temperaturen falt endel. Det var etter det at snøen kom…

Jeg vet ikke om noen som ser så sur og sint ut når fotoapparatet kommer fram som Ronja. Hun hater å bli tatt bilde av, og gjør absolutt alt for å slippe unna. I dag lå hun så godt på klatrestativet at hun valgte bare å se sur ut. Det var altfor strevsomt å hoppe ned å finne et annet godt sted å legge seg, hehehe!!

Vinja derimot elsker å vise seg frem, og kan være rene fotomodellen… Her har hun jaget vekk Ronja fra godplassen og er så fornøyd med seg selv.

Jeg hadde planlagt å bake boller denne helgen, men skuldre og armer har ikke vært helt i form så jeg droppet det. De trengs på jobben utover nå så jeg må være litt forsiktig med hva jeg bruker dem til. Kan hende at jeg forter meg å sette en deig når jeg kommer fra jobb en dag til uka, så kan den stå å gjære og godgjøre seg mens jeg spiser middag. Da blir det nok en ekstra stor porsjon så jeg har en stund fremover :o))

I dag er det eksakt 1 måned igjen til bursdagen min…. Hvor ble det året av egentlig? Jeg syntes tiden frem til det som i følge kalenderen var sommer gikk veldig sakte, men så var det som om noen skifta gir å tiden gikk utrolig fort. Nå er det knapt en uke igjen av november måned, og til helgen er det fult fres med å henge opp julegardiner, sette frem advenstslysestaker og stjerner og vaske rundt. Alt det må jeg være ferdig med på lørdagen, for på søndag er det nemlig julemarked i messehallen i Lillestrøm. Anne og jeg har tenkt å ta oss en tur der for å kikke!!

4 kommentarer
    1. Jeg skal gjøre det samme som deg til helga men skal ikke ha noen rundvask. Gleder meg til advent og de idag har jeg pakket julegaver. Mangler noen fĂĄ fortsatt men det skal jeg ornde i uka som kommer. SĂĄ pĂĄ Tv at det snødde i Oslo, vi kunne heller fĂĄtt det hit…

    2. hobbyting: Bare si i fra skal jeg prøve å dirigere noen snøbyger nordover, hehehe!! Jeg har kun kjøpt en julegave enda, men skal se etter noe til de jeg må sende til uka. I fjor holdt jeg på å ikke få de avgårde i tide, og det må jeg unngå dette året :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg