Noe varmt i vinterkulda….

Til morran i dag leita jeg både høyt og lavt for å finne en lunt og godt skjerf…, fant jeg noe? Jo da, men varmt var det ikke og fryktelig stivt og ekkelt var det. Så når lunchen kom skrittet jeg raskt ned på Oslo City for å shoppe litt. Det var noe som hadde festet seg på harddisken hos Hennes i det jeg fløy forbi tidligere, så jeg fór inn der å kom ut med en stor pose.

Et par deilige og lune fuskepels luer, som er deilige å ha nå som det er så kaldt på øra.. Hadde kostet 149,- men var satt ned til 79,- :o))

Jeg kunne ikke bestemme meg for hvem skjerf jeg ville ha, og da ble det like godt alle tre, hehehe…

For noen år siden kjøpte jeg meg armyboots, som ble mine favorittstøvler om vinteren… Til slutt måtte de kasseres fordi vannet rant både inn og ut av dem når det var bløtt. Da hadde jeg forsøkt å tette dem flere ganger, men siste gangen fant jeg ikke ut hvor det var så da var det over. Det var et par år siden, og jeg har ikke klart å finne noe tilsvarende siden. I dag fant jeg disse som lignet veldig, og som var en drøm å ha på føttene. Jeg hadde et par lisser i rødt her hjemme som jeg hadde kjøpt til de gamle støvlene, som skulle være veldig lange… Særlig!! De var jo kortere enn de som satt i støvlene, så nå må jeg se om jeg finner noen andre senere.

Nå må Nestenblondina dukke inn i skapet for å finne hva hun skal ha på seg i morgen, orker ikke å styre med det når jeg ramler ut av senga trøtt som en dupp. Blogges :o))

6 kommentarer
    1. Der var du klar for vinteren ja! Fant frem noe vintertøy fra loftet i går, men vet ikke helt hva som befinner seg i de kassene enda .. Men varme klær må visst til, selv her i sør. God onsdag. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg