Status Flax Julekalender…

Det er helt utrolig Flax kalenderen min hadde et  lite dryss av gevinster dette året, og tilsammen har jeg vunnet hele 400,- Jeg sa det tidligere i desember da jeg vant tilbake innsatsen at det er første gang på flere år at jeg har vunnet. At det skulle bli såpass som det ble hadde jeg aldri tenkt :o))

Jeg hadde to kalendere til med kattenes navn på, nei da jeg er ikke blitt helt tullete, men det var ikke noe serlig uttelling på de. Bestemte meg for at dersom det ble noe gevinster på dem, så skulle jeg bruke beløpet til å kjøpe noe til kattene. Enten mat eller leker, helt avhengig av gevinsten… 

(arkivbilde) Når jeg satt å skrapte og skrapte hver dag satt jeg å tenkte på om noen i det hele tatt vinner noe mer enn småpenger på disse kalenderne. Har aldri hørt at noen i min omkrets har vunnet noe mer enn småpenger. Ingen har fått de store gevinstene på baksiden av kalenderen.

Har du hørt om noen som har vunnet noen store gevinster på kalenderen sin?

9 kommentarer

Siste innlegg