Katastrofefilmen MegaFault :o((

Sitter å ser på filmen MegaFault på MAX, men hvorfor jeg gidder det skjønner jeg egentlig ikke… Filmen begynte med at noen skulle sprenge unna noe stein, og det utløste et massivt jordskelv som nå er i ferd med å spre seg over hele USA der det ikke er fjell. Det er noe av den dårligste katastrofefilmen jeg noen gang har sett noen gang, og jeg har sett en god del av dem opp igjennom åra. Ingenting ved filmen virker ekte, så hvorfor bytter jeg ikke likegodt kanal? Hehehe, jeg må jo se hvordan det ender… Heltene redder nok jorden denne gangen oxo.

Har du sett den? Syntes du den i så fall var like dårlig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg