Filmdag…

Det er ikke så mye jeg har orket å drive med i dag, og til å begynne med lå jeg rett ut på sofaen. Etterhvert orket jeg ikke det mere. Dermed pakket jeg meg inn å satte meg i stresslessen for å se på film, og jeg kom meg igjennom tre stykker. Kunne sikkert ha sett flere, men øynene ble såre og hode begynte å verke så jeg stoppa med de tre.

Først så jeg på Yogi Bear, og jo da filmen var festlig den men kanskje ikke helt min smak… Utover det så var filmen godt laget, og Yogi og Bobo virket nesten helt ekte så ekte at jeg noen ganger glemte at de kun var animasjon. Har jeg lyst til å se den igjen, nei egentlig ikke.

Sex and the City sa jeg vel noe om i sta, og det er virkelig en flott film det er ingen tvil om. Jeg har sett den et par ganger når den har blitt vist på tv, men den er så bra at jeg kan se den igjen og igjen.

Filmdagen ble avsluttet med The Illusionist, en film som jeg kjøpte for noen måneder siden. Den hadde fortsatt plast på når jeg hentet den fram. Jeg husker at jeg ikke hadde hørt noe serlig om den da jeg kjøpte den, men fikk lyst på den alikevel. Noen ganger kjøper jeg filmer på den måten, og mange ganger blir det en gledelig overraskelse. Akkurat denne filmen var faktisk det, og den fikk meg i allefall til å følge med 100%.

Jeg har en arkivboks full med DVD filmer her i stua, og der er det flere jeg enda ikke har fått sett. På tide å få gjort noe med det i de nermeste ukene fremover tenker jeg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg