We’re of to see the Lady

What Lady??? My Fair Lady of course :o))

Anne var her en snartur i kveld for å bestille billetter, og vi måtte jo kåle det til vøttø, hehehe. Det ordna seg, og billettene er i boks til 08.02.2013. Kjenner at jeg gleder meg virkelig til å gå og se forestillingen. Har bare sett den gamle filmen med Audrey Hepburn fra lenge lenge siden, som er utrolig bra. Blir bra dette her også tenker jeg :o)) Det er damene med stor D som skal gå, Anne, Kine og jeg, hehehe!!

Vi snakket litt om det i fjor om at vi skulle bli litt mer kulturelle i 2013, og da mente vi at vi skulle gå mer i teater å kanskje i Operaen oxo. Nå kan jeg ikke snakke for andre, men for meg ga det mersmak å se balett, og kanskje en opera i ny og ne :o))

Det blir spennende å se hva 2013 bringer av arrangement, konserter, reiser og annet morro :o))

 

6 kommentarer

Siste innlegg