Kjempefornøyd

I dag kom simkortet til tab'n så nå har jeg brukt.en del tid på å gjennomgå alt som lå på den. Jeg har slettet ganske mye som ikke jeg hadde bruk for.

Så måtte jeg selvsagt laste ned appen til blogg.no så at jeg kunne skrive innlegg. Prøvde å gå direkte.på nettet for å skrive et.innlegg den veien, men der fikk jeg ikke opp tastaturet så jeg fikk ikke skrevet noen ting. Jeg får sjekke det ut nærmere senere.

I kveld er jeg skikkelig trøtt så håpet er at jeg skal få meg god natt søvn når jeg skal legge med om en stund.

Da jeg dra på jobb i dag var jeg så dum at jeg tok på meg sko, og det var ikke mange skrittene jeg hadde tatt før jeg var klissvåt på bena. Hadde ikke tid til gå inn igjen for å skifte.

Like ille var det når jeg skulle hjem igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg